کد خبر : 1658758 | 08 دی 1398 ساعت 11:26 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

پرشورها شهر قدس را تسخیر کردند(عکس)

هواداران تراکتور در بازی با پیکان حضور چشمگیری در ورزشگاه شهدای شهرقدس تهران داشتند.

به گزارش "ورزش‌سه"، تراکتور روز گذشته در ورزشگاه شهدای شهرقدس میهمان پیکان تهران بود و موفق شد چهارمین برد متوالی را به دست آورد. بردی که سرخپوشان را به کورس قهرمانی لیگ برتر برگرداند و حالا کهکشانی های لیگ برتر امید زیادی دارند در نیم فصل دوم هم روند خوبشان را ادامه دهند و جام قهرمانی را از آن خود کنند.


نکته قابل توجه مسابقه دیروز تراکتور و پیکان اما حضور پرشور هواداران تیم آذربایجان در ورزشگاه شهرقدس بود. تی‌تی‌ها که همواره در بازی های تیم شان در تهران حمایت چشمگیری داشتند روز گذشته نیز با حضوردر ورزشگاه شهرقدس نیروی محرکه تیم تحت هدایت ساکت الهامی شدند.


در بازی روز گذشته حدود 8 هزار نفر آذربایجانی در ورزشگاه شهرقدس حضور یافتند و با تشویق ها و حمایت هایشان تا آخرین دقایق نقش بسزایی در به دست آمدن چهارمین برد متوالی داشتند و روحیه بازیکنان را بالا بردند.


این هواداران با هر بار گل خوردن تیم با شعار «عیبی یوخ» روحیه، انگیزه و امید را به اردوی تراکتور و ساق پای بازیکنان بازگرداندند. اوج هنر پرشورها بعد از صحنه‌ای بود که ضربه پنالتی دژاگه با بدشانسی راهی بیرون شد. هواداران برای دقایقی به صورت ممتد نام دژاگه را صدا زده و او را تشویق کردند.


بی تردید تراکتور در ادامه راه لیگ برتر به این هواداران نیاز بیشتری دارد.

 

1464868

 

1464869

 

1464870

دیدگاه‌ها