کد خبر : 1658763 | 08 دی 1398 ساعت 11:41 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت دوباره به فرکی برای احیای پیکان

تیم پیکان تهران نتایج خوبی در نیم فصل اول لیگ برتر کسب نکرده و کادرفنی این تیم باید در تعطیلات شرایط را عوض کند.

فرصت دوباره به فرکی برای احیای پیکان

به گزارش "ورزش‌سه"، فیروزه ای پوشان لیگ برتر روز گذشته در مصاف با تراکتور اگرچه می توانستند حداقل یک امتیاز را دشت کنند، در دقایق پایانی از روی نقطه پنالتی گل خوردند و یک شکست دیگر در کارنامه شان به ثبت رسید. پیکان که اوایل فصل بد کار نکرده بود، حالا در 6 هفته گذشته فقط یک امتیاز از استقلال گرفته است.

 


حسین فرکی و شاگردانش بعد از آنکه در هفته دهم مقابل سایپا با نتیجه یک بر صفر به برتری رسیدند دیگر رنگ پیروزی را ندیدند و از 6 مسابقه گذشته فقط یک امتیاز دشت کردند. آنها مقابل استقلال به تساوی دو بر دو دست یافتند و مقابل پارس جنوبی، تراکتور، نفت آبادان، سپاهان و شهرخودرو شکست خوردند تا 17 امتیاز حساس را در 6 بازی گذشته از دست بدهند.

 


پایین رفتن پیکان تا رده سیزدهم جدول در پایان نیم فصل اول اما شایعاتی را درباره ایجاد تغییر روی نیمکت این تیم به وجود آورد اما محمود شیعی مدیرعامل باشگاه این تغییرات را رد کرد. او درواکنش به احتمال برکناری حسین فرکی بیان کرد: «خیر، ما دو سه روز پیش جلسه‌ای با فرکی برگزار کردیم و قرار شد برنامه‌های ایشان و راه‌های برون رفت از شرایط فعلی را ببینیم. اینکه گل بزنیم و یک دقیقه بعد گل بخوریم، نشان می‌دهد که تیم تمرکز ندارد. مربیان ما باید فکری به حال تیم بکنند، چون بازیکنان در بحث تمرکز ضعیف کار می‌کنند.»

 


از صحبت های شیعی اینطور پیدا است که قصد حمایت از مربی باتجربه تیمش را دارد. در این شرایط فرکی فرصت مناسبی در اختیار دارد تا در تعطیلات نیم فصل بتواند با جذب چند بازیکن تاثیرگذار و تقویت تیمش در راستای برون رفت پیکان از این شرایط تلاش کند.

دیدگاه‌ها