کد خبر : 1658769 | 08 دی 1398 ساعت 11:57 | 34.5K بازدید | 0 دیدگاه

فقط به خاطر آقا مجید بازی کردم

ابراهیمی: در دایرکت اینستاگرام تهدیدم می کنند

کاپیتان تیم فوتبال گل گهر در تعطیلات نیم فصل احتمالا اولین جدا شده از این تیم خواهد بود و به نظر می رسد ظرف امروز و فردا این اتفاق نهایی شود.

ابراهیمی: در دایرکت اینستاگرام تهدیدم می کنند

به گزارش" ورزش سه" علیرضا ابراهیمی مدافع تیم گل گهر یکی از بهترین های تیمش در نیم فصل اول بود اما آنطور که خودش می گوید جدایی اش از این تیم قطعی شده است.


او درباره شرایطش گفت:" دارم از گل گهر جدا می شوم و امروز مدیربرنامه هایم با مدیر باشگاه جلسه دارد."


او افزود:" فکر می کنم دیگر کارم تمام شده و فردا صبح اگر اتفاق خاصی نیفتد با تیم جدیدم قرارداد امضا می کنم."


کاپیتان کرمانی گل گهر در ادامه گفت:" من با آقا مجید صحبت کردم، آقای جلالی من را دوست دارد اما شرایط من را هم می داند. راستش از زمانی که بازی ها شروع شد برخی از هوادارها اذیت می کنند. استان ما این شکلی است چون من از کرمان به سیرجان آمده ام و بازوبند را می بندم عده ای خوششان نمی آید و به همین خاطر به تیم ضربه می زنند. من نمی خواهم تحت هر شرایطی در تیم بمانم و بازی کنم و خدای نکرده برای تیم اتفاقی بیفتد. من در مس کرمان بودم متاسفانه تیم افتاد و دیگر نتوانست برگردد."


ابراهیمی درباره شرایطش در گل گهر گفت:" شرایطم اینجا خیلی خوب است، با کادرفنی و باشگاه شرایط خیلی خوبی دارم، بازیکنان همه رفقایم هستند. کادرفنی بسیار خوبی داریم که من را قبول دارند. آقا مجید به من می گفت که می توانی به اردوی بعدی تیم ملی دعوت شوی. اما متاسفانه در فرهنگ فوتبالی ما چند سالی است یک موضوعی مطرح شده که معلوم نیست از کجا آمده و چه کسی آورده است؛ آن هم بومی بودن است. من خیلی جوان بودم و در مس کرمان بازی می کردم آنجا هم می شنیدم که می گفتند باید بازیکنان و مربی بومی کار کند. واقعا نمی فهمم این حرف ها چیست؟"


او در ارتباط با شرایطش گفت:" متاسفانه در سایت ها و فضای مجازی برخورد بدی می کنند، علیه من مطلب می زنند و در دایرکت ها تهدید و فحاشی می کنند. یکی از بازیکنان می گفت "دنبالت هستند تا بلایی سرت بیاورند". من شرایطم در گل گهر از هر نظر فوق العاده است اما به قول محمدرضا منصوری بازیکن سابق سایپا که همیشه به من می گفت هیچوقت آرامشت را به خاطر پول خراب نکن چون اگر آرامش نداشته باشی روی همه چیز تاثیر منفی می گذارد. من اگر در نیم فصل اول تا پایان بازی کردم فقط به خاطر آقامجید جلالی و کادرفنی ایشان بود."

دیدگاه‌ها