کد خبر : 1658770 | 08 دی 1398 ساعت 11:50 | 41.9K بازدید | 0 دیدگاه

ناجی مورینیو از رئال مادرید می آید؟

رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال مادرید جدی ترین گزینه تاتنهام برای فصل بعد خواهد بود.

ناجی مورینیو از رئال مادرید می آید؟

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام از زمان انتصاب ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی جدید خود نتایج خوبی گرفته و حالا از شانس های مسلم کسب سهمیه لیگ قهرمانان به شمار می آید، اما آمار تعداد گل های بالای دریافتی این تیم باعث نگرانی سرمربی پرتغالی شده و تاتنهام قصد دارد در تابستان بعدی بودجه قابل توجهی را برای تقویت خط دفاعی خود تخصیص دهد.

 

1464885

 

نشریه دیلی میل به نقل از منابع اسپانیایی مدعی شد رافائل واران، مدافع پرافتخار رئال مادرید هدف اول تاتنهام در فصل تابستان پیش رو خواهد بود. ژوزه مورینیو علاقه زیادی به واران دارد و در روزهای حضور در منچستریونایتد نیز به شدت برای جذب او تلاش کرد، اما مدیران رئال مادرید اجازه فروش این مدافع را صادر نکردند.

 

این نشریه مدعی شد که واران پس از کسب 16 جام با لباس رئال مادرید از جمله لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا، به دنبال یک چالش جدید در دوران ورزشی خود و مدت ها است نام او برای انتقال به لیگ برتر مطرح شده است.

 

واران رابطه بسیار خوبی با مورینیو دارد و در واقع این سرمربی پرتغالی در سال 2011 و در حالیکه مدافعان باتجربه ای مانند سرخیو راموس و په په را در اختیار داشت، به واران اعتماد کرد و در 19 سالگی او را در ترکیب ثابت رئال مادرید قرار داد. واران 26 ساله که تقریبا 300 بازی برای رئال مادرید انجام داده، بند آزادسازی 500 میلیون پوندی در قرارداد خود دارد اما تاتنهام با پیشنهاد 68 میلیون پوندی می خواهد برای جذب او اقدام کند. هری مگوایر در تابستان با رقم 80 میلیون پوند به منچستریونایتد پیوست و بعید است رئال مادرید با رقمی کمتر از این اجازه فروش رافائل واران را صادر کند. تاتنهام در سال 2019 تنها در یک دیدار خارج از خانه در لیگ برتر موفق به ثبت کلین شیت شد که این بدترین آمار در بین تیم های لیگ برتر بود.

دیدگاه‌ها