کد خبر : 1658772 | 08 دی 1398 ساعت 12:00 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

ویروس آنفولانزا بین بازیکنان؛ کمپ ضدعفونی شد

خبر نگران کننده از اردوی تیم ملی والیبال زنان

تیم ملی والیبال زنان ایران در شرایطی چند روز دیگر راهی تایلند می شود که تعدادی از بازیکنان این تیم دچار سرماخوردگی و آنفولانزا شده‌اند.

خبر نگران کننده از اردوی تیم ملی والیبال زنان

به گزارش "ورزش‌سه"، در شرایطی که بیشتر نگاه‌ها به تیم ملی والیبال مردان است که خود را برای شرکت در انتخابی المپیک به میزبانی چین آماده می‌کند، این روزها تیم ملی زنان ایران هم آخرین مراحل آماده سازی خود برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک به میزبانی چین برگزار می‌کنند. 


دختران والیبالیست ایرانی که با قرار گرفتن جزو ۸ تیم برتر مسابقات آسیایی جواز حضور در انتخابی المپیک را کسب کردند، روز جمعه راهی تایلند می شوند و از روز ۱۷ دی کار خود را در این مسابقات آغاز می کنند. 


تیم ملی ایران در این مسابقات در گروه A با قزاقستان، تایلند و استرالیا همگروه است و در اولین بازی روز ۱۷ دی به مصاف قزاقستان می رود. 


اما در فاصله چند روز مانده تا اعزام تیم ملی والیبال بانوان، خبر نگران کننده‌ای از اردوی این تیم به گوش می‌رسد. 


گویا تعدادی از بازیکنان تیم ملی دچار سرماخوردگی شدید و آنفولانزا شده‌اند و شرایط خوبی برای حضور در تمرینات ندارند. مرحله پایانی اردوی این تیم در شرایطی از فردا آغاز می شود که دغدغه اصلی کادرفنی تیم ملی بهبود وضعیت ملی پوشان است.


از سوی دیگر خبر می رسد کمپ تیم ملی هم ضدعفونی شده تا ویروس آنفولانزا در بین بازیکنان بیش از این شیوع پیدا نکند. پزشکان هم در تلاش هستند تا بازیکنانی که دچار بیماری شدند را هر چه سریعتر به تمرینات برساند.

دیدگاه‌ها