کد خبر : 1658775 | 08 دی 1398 ساعت 12:11 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

نقشه ای که شکاری دنبال می کند 

گلزنی در المپیک بعد از جام جهانی (عکس)

رضا شکاری به طور حتم می تواند یکی از مهره های کلیدی تیم امید در بازی های انتخابی المپیک 2020 باشد.

به گزارش "ورزش سه"، اگر چه این بازیکن در بازگشت دوباره به فوتبال ایران درگیر حواشی شکایت باشگاه ذوب آهن به فیفا شد و به همین دلیل در ترکیب تراکتور فروغی نداشت اما اینروزها شرایط خوبی دارد و در بازی با قطر زننده یکی از گل های تیم ملی از روی نقطه پنالتی بود. 

 

 

1464894

 

رضا شکاری که در جام جهانی جوانان زننده دو گل ایران در بازی با زامبیا بود و در بازی با پرتغال هم برای تیم ملی جوانان گلزنی کرد در خط هافبک برای امید بازی خواهد کرد اما با توجه به میل به گلزنی به طور حتم  می تواند مهره کارآمدی برای تیم در بازی های انتخابی المپیک 2020 توکیو باشد. البته حمید استیلی با توجه به سبک بازی ای که برای امید تعریف کرده حضور رضا شکاری باید در دفاع هم پر رنگ باشد. تیم قصد دارد در بازی های تایلند با تاکتیک دفاع – ضد حمله در برابر حریفان بازی کند و در این تاکتیک نقش رضا شکاری در انتقال سریع توپ از دفاع به حمله پر رنگ است. 

 

رضا شکاری در ترکیب امید به خوبی از سوی هافبک های دفاعی تیم حمایت می شود. امید نورافکن و مهدی مهدیخانی. این دو بازیکن با توجه به قدرتی که در دفاع دارند و هم چنین گردش توپ خوب اطمینان خاطر بالایی برای رضا شکاری برای شرکت در حمله ایجاد می کنند. جالب اینکه رضا شکاری و دوستان در جام ملت های جوانان در برابر ازبکستان بازی کردند و با شکست دو بر صفر این تیم به جام جهانی صعود کردند. ازبکستان هم اکنون یکی از حریفان ایران در بازی های انتخابی المپیک 2020 توکیو بشمار می رود. در این بازی رضا شکاری و رضا جعفری زننده گل های تیم ملی جوانان بودند که هم اکنون هر دو بازیکن در اردوی تیم امید حضور دارند.

 

 

 

1464893

 

دیدگاه‌ها