کد خبر : 1658777 | 08 دی 1398 ساعت 12:20 | 39.7K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت بین یوونتوس و اینتر شدت گرفت (عکس)

اینتر و یوونتوس به شدت به دنبال تقویت ترکیب خود در بازار زمستانی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، دو مدعی اصلی فتح این فصل سری آ در بازار نقل و انتقالات هم رقیب هستند. در حال حاضر دو بازیکن وجود دارند که هم اینتر و هم یوونتوس به شدت خواهان جذب آنها در بازار زمستانی هستند و طبق ادعای کوریره دلا اسپورت، رقابت دو تیم در بازار نقل و انتقالات هم شدت گرفته است.

 

اولی آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی و ناراضی بارسلوناست که در روزهای اخیر جنجال آفرین شده و به نظر می رسد دوران حضور او در نوکمپ رو به پایان باشد. اخبار حاکی از آن است اینتر از شانس بیشتری نسبت به یوونتوس برای خرید ویدال برخوردار است و با توجه به علاقه آنتونیو کونته به این بازیکن و سابقه درخشان بازی های ویدال زیر نظر او در یوونتوس، ستاره شیلیایی احتمالا راهی اینتر خواهد شد.

 

دیگر بازیکن نیز لیاندرو پاردس، هافبک آرژانتینی پاری سن ژرمن است که جایی در تفکرات توماس توخل ندارد و احتمالا از این تیم جدا خواهد شد. یوونتوس مدتی است مذاکرات برای لیاندرو پاردس را آغاز کرده و احتمال معاوضه او با متئو دی شیلیو یا امره جان نیز مطرح شده و در این مورد یوونتوس دست بالا را در اختیار دارد.

 

اما به جز این رقابت، هر دو تیم به دنبال اهداف دیگری نیز هستند. پپ ماروتا تلاش برای خرید خرید متئو دارمیان و کولوسفسکی از پارما را آغاز کرد و فابیو پاراتچی تمرکز خود را روی انتقال توماس مونیه از پاری سن ژرمن و البته ارلینگ هالند، ستاره نروژی و جوان سالزبورگ قرار داده است.

 

1464897

دیدگاه‌ها