کد خبر : 1658782 | 08 دی 1398 ساعت 12:22 | 82.3K بازدید | 0 دیدگاه

پایان کار کوین فورچونه در تراکتور

گران‌ترین خرید تاریخ لیگ از تبریز می‌رود

کوین فورچونه مهاجم فرانسوی تیم تراکتور از این تیم جدا شده و در نیم فصل دوم برای تراکتور بازی نخواهد کرد.

گران‌ترین خرید تاریخ لیگ از تبریز می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، کوین فورچونه که هفته گذشته پس از غیبت چند روزه، به تبریز بازگشت و در تمرینات تراکتور شرکت کرد، سرانجام به پایان کار با تیم تبریزی رسید و از این تیم جدا شد. پیش تر نیز مشخص بود که فورچونه در تراکتور نخواهد ماند اما این بار به شکلی رسمی قراردادش را فسخ کرد تا نخستین جدا شده ی تیم تبریزی در زمستان باشد.

 

این مهاجم باسابقه، در نقل و انتقالات پیش فصل در حالی به تراکتور پیوست که رسانه رسمی این باشگاه، او را «گران ترین خرید تاریخ لیگ» دانست. مهاجمی 30 ساله که سابقه بازی در لوشامپیونه را داشت و برای تیم ملی مارتینیک نیز بازی می‌کرد. جذب این بازیکن معروف، سر و صدای زیادی در فوتبال ایران به پا کرد و خیلی ها وی را مدعی جدی آقای گلی دانستند اما فورچونه هیچگاه نتوانست در ایران به فرم خوب خود برسد.

 

مصطفی دنیزلی و سپس ساکت الهامی ساسان انصاری و محمدرضا آزادی را در اغلب بازی ها به او ترجیح دادند و سرانجام فورچونه با ثبت تنها یک گل در یک نیم فصل، تبریز را ترک کرد. این در حالی است که ستاره تیم تبریزی از عدم توجه کادرفنی به خود ناراحت بود و اعتقاد داشت که باید بیش از این ها بازی کند.

 

حالا با جدایی فورچونه، اولویت نخست تراکتوری ها جذب مهاجم خواهد بود. اگر ساسان انصاری را مهاجم سایه بدانیم، اکنون تی تی ها تنها محمدرضا آزادی جوان و بی تجربه را در این پست دارند و به همین خاطر می‌خواهند علاوه بر یک مهاجم خارجی، یک بازیکن داخلی را نیز در این پست به خدمت بگیرند.

 

باتوجه به پایان نیم فصل اول، فعالیت تبریزی ها در نقل و انتقالات آغاز شده و زنوزی قصد دارد با چند خرید جذاب و بزرگ، زمینه ساز نتایج خوب در بازی های نیم فصل دوم شود.

دیدگاه‌ها