کد خبر : 1658794 | 08 دی 1398 ساعت 12:55 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید وزیر ورزش از عملکرد تیم مدیریتی فدراسیون

انتظار چهار مدال را از کشتی در المپیک داریم

وزیر ورزش در جریان بازدید از خانه کشتی بار دیگر گفت: توقع چهار مدال را از کشتی در المپیک داریم.

انتظار چهار مدال را از کشتی در المپیک داریم

به گزارش "ورزش‌سه"، مسعود سلطانی‌فر که امروز به همراه رضا صالحی‌امیری از روند بازسازی خانه کشتی بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت کشتی گیران در راه آماده سازی برای المپیک ۲۰۲۰ قرار گرفت، صحبت‌هایی را درباره توقعات خود از کشتی بیان کرد.


وزیر در حاشیه بازدید از خانه کشتی با ابراز رضایت از شرایط کنونی مدیریتی در کشتی ایران اظهار داشت: یکی از بهترین تیم‌های مدیریتی ورزش در فدراسیون کشتی حضور دارد و خوشبختانه در این پنج ماه اخیر آرامش در کشتی ایجاد شده و زمینه اصلی موفقیت که دور شدن از حاشیه ها و جنجال‌هاست رخ داده و اگر همیشه این آرامش حفظ شود، زمینه موفقیت وجود خواهد داشت .


وی ادامه داد : خوشبختانه در این مدت تلاش خوبی هم شد و اکثر تیم ها هم نتایج خوبی گرفتند و برگزار نشدن جام جهانی کشتی هم اتفاق خاصی بود که فرصتش از کشورمان گرفته شد. در هر صورت همه تلاش‌ها باید به سمتی برود که جدا از ترویج ارزش‌های اخلاقی و اسلامی ، بتوانیم در بزرگترین میدان ورزشی که المپیک است نتیجه‌ای در شان مردم ایران بگیریم .


وزیر ورزش و جوانان با اشاره به ساخت و سازهای اماکن ورزشی در سراسر کشور اعلام کرد به صورت میانگین روزی سه پروژه افتتاح می شود و گفت: با وجود همه این اتفاقات خوب که در ورزش رخ می‌دهد اگر نتوانیم در آوردگاه های بزرگی چون بازی های آسیایی ، بازی های المپیک و رقابت‌های قاره‌ای و جهانی، نتیجه بگیریم، به چشم نمی‌آید. بنابراین ماحصل این تلاش ها باید در رویدادهای مهم ورزشی منجر به کسب نتیجه شود .


وزیر در بخش دیگری از سخنانش وضعیت تیم ملی کشتی را مورد بررسی قرار داد و با حرفه ای توصیف کردن تیم مدیریتی فدراسیون کشتی گفت: تیم فعلی به عنوان گروهی صاحب نظر، کارشناس و افرادی شناخته شده که قهرمانی جهان و المپیک را در کارنامه ورزشی خود دارند، یکی از بهترین تیم‌های مدیریتی ورزش هستند.  بدون اینکه شعار بدهم بسیار امیدوار هستم که این تیم بتواند نتیجه بگیرد و موجبات عزت کشور را فراهم کند.


او اضافه کرد: هم اکنون بیشترین تخصیص‌ها به  رشته کشتی داده شده چون تمرکز ما بر روی رشته‌های المپیکی است حتی اعتبار فوتبال هم به آنها داده نشده است. البته در مورد تیم فوتبال امید این موضوع متفاوت است. در هر صورت خیالتان راحت باشد تمرکز ما برروی رشته المپیکی است تا انشالله بچه ها بتوانند در بزرگترین رویداد ورزشی برای کشور افتخار افرین باشند.

دیدگاه‌ها