کد خبر : 1658802 | 08 دی 1398 ساعت 13:20 | 46.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیکان، آقای گلش را از دست می‌دهد؟

بهترین گلزن پیکان با پیشنهادهای متعددی روبه رو شده اما برای جدایی نیازمند اخذ رضایت باشگاه فیروزه ای پوش پایتخت است.

پیکان، آقای گلش را از دست می‌دهد؟

به گزارش "ورزش‌سه"، اگرچه پیکان تا اینجای رقابت های لیگ برتر نتایج چندان خوبی کسب نکرده، اما حساب شهریار مغانلو و عملکردش در نیم فصل اول جدا است. مهاجم 25 ساله پیکان در این فصل توانسته نقش بسزایی در موفقیت های تیمش ایفا کند و با 8 گل زده نه تنها بهترین گلزن پیکان است که در رده دوم جدول گلزنان قرار گرفته است.


در چنین شرایطی مغانلو یکی از بازیکنانی است که با پیشنهادهای متعددی از تیم های مطرح لیگ برتر مواجه شده است. از آنجایی که در فوتبال ایران مهاجم گلزن زیاد وجود ندارد، عملکرد خوب مغانلو با تمجید فوتبالی ها مواجه شده و شنیده می شود تیم هایی مثل تراکتور، استقلال، پرسپولیس و ... به دنبال جذب مهاجم اول پیکان افتاده اند.


با همه این مسائل جدایی مغانلو از پیکان منوط به اخذ رضایت او از باشگاهش است. پیکان که خودش را در معرفی این پدیده به فوتبال محق می داند، بی تردید مهاجم اول تیمش را به راحتی از دست نمی دهد و شاید پیشنهادهای مالی اغوا کننده باعث این جدایی شود. از سوی دیگر هر تیمی مغانلو را می خواهد باید با باشگاه پیکان وارد مذاکره شود و مجوز جذب او را از باشگاه تهرانی بگیرد. باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون مغانلو و باشگاه پیکان رخ می دهد و آیا تیم های مطرح لیگ قادر خواهند بود این مهاجم را جذب کنند یا خیر.

دیدگاه‌ها