کد خبر : 1658806 | 08 دی 1398 ساعت 13:47 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین خبر کریسمسی برای کونته و اینتر

اینتر بعد از سپری کردن دوره ای دشوار، حالا تیم کامل خود را در اختیار خواهد داشت.

بهترین خبر کریسمسی برای کونته و اینتر

به گزارش "ورزش سه"، نیم فصل اول علیرغم دشواری های فراوان برای اینتر فرجام خوشی داشت و این تیم سال 2019 را با صدرنشینی در سری آ به پایان رساند. در خلال فصل آنتونیو کونته بارها از دست مصدومیت های متوالی بازیکنانش گله کرد، اما حالا آرامش به اردوی نراتزوری بازگشته است.

 

اینتر در اولین دیدار در سال جدید باید در تاریخ شش ژانویه به مصاف ناپولی برود و کونته برای این دیدار مهره های ارزشمند خود را در اختیار خواهد داشت. استفانو سنسی، هافبک خلاق اینتر که در دیدار مقابل جنوا نیز غایب بود، حالا از آمادگی کامل برخوردار است و می تواند در این دیدار حساس اینتر را همراهی کند.

 

1464941

 

همچنین نیکولا بارلا، دیگر هافبک ایتالیایی اینتر نیز از مصدومیت زانو رهایی یافته و احتمالا مشکلی برای بازی کردن نخواهد داشت. کوادو آساموا دیگر بازیکنی ست که به تمرینات بازگشته و حتی احتمال حضور الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی نراتزوری هم بعد از مدت ها در ترکیب وجود دارد.

 

لائوتارو مارتینز و مارسلو بروزوویچ، دو مهره مهم اینتر در این فصل نیز که در دیدار مقابل جنوا به دلیل محرومیت غایب بودند نیز می توانند در این دیدار اینتر را همراهی کنند و کونته با ترکیبی کامل برابر ناپولی تیمش را به میدان می فرستد.

دیدگاه‌ها