کد خبر : 1658814 | 08 دی 1398 ساعت 14:54 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس و فاصله عجیب با دیگر تیم های ایتالیا

باشگاه یوونتوس از منظر اقتصادی فاصله زیادی با دیگر رقبای خود در ایتالیا دارد.

یوونتوس و فاصله عجیب با دیگر تیم های ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در هشت سال اخیر حاکم بلامنازع سری آ بوده و معمولا با اختلاف قابل توجهی نسبت به رقبا قهرمانی را از آن خود می کند. جذب ستاره های بزرگ در سال های اخیر از جمله کریستیانو رونالدو، رقابت با این تیم را برای دیگر تیم ها دشوار ساخته و قدرت اقتصادی بالا، یکی از دلایل اصلی برتری بیانکونری لقب گرفته است.

 

1457631

 

یووه سومین باشگاه در جهان از نظر اعطای دستمزد بوده و به طور متوسط ​​9.4 میلیون یورو به بازیکنانش پرداخت می کند. در حال حاضر از این حیث تنها بارسلونا و رئال مادرید بالاتر از یوونتوس قرار دارند. درست یک سال پیش یوونتوس در مکان نهم قرار داشت، اما در این مدت و با ورود پنج بازیکن با درآمد بالا به نام های جیجی بوفون، ماتیس دی لیخت، آرون رمزی، آدرین رابیوت و گونسالو ایگواین این روند افزایش یافته است. دومین تیم ایتالیایی در این رده بندی رم است که به طور متوسط ​​ 4.2 میلیون یورو به بازیکنانش دستمزد می دهد و از این حیث فاصله بزرگی بین تیم های اول و دوم وجود دارد.

 

این تفاوت در تعداد اعضای رسانه های اجتماعی نیز وجود دارد. یوونتوس اولین تیم ایتالیا است که در کل در اینستاگرام، توییتر و فیسبوک تقریبا 81 میلیون دنبال کننده دارد و در مکان دوم میلان با کمتر از نیمی از دنبال کنندگان یوونتوس (38 میلیون عضو) قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها