کد خبر : 1658818 | 08 دی 1398 ساعت 14:20 | 47K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا:

آب پاکی بارسلونا روی دست ویدال و اینتر

باشگاه بارسلونا شکایت ویدال را مانوری برای جدایی او می داند؛ با این حال روی موضع قبلی خود ایستاده و قصد واگذاری او به هیچ باشگاهی را ندارد.

آب پاکی بارسلونا روی دست ویدال و اینتر

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که نشریه "ای بی سی" فاش ساخت، آرتورو ویدال ستاره شیلیایی از بارسلونا به دلیل عدم دریافت 2.4 میلیون یورو پاداش شکایت کرده است. ویدال معتقد است که به دلیل حضور در بیش از 60 درصد بازی های بارسا باید 2.4 میلیون یورو پاداش دریافت کند ولی بارسلونا می گوید که تعداد بازی هایی که او بیش از 45 دقیقه در میدان بوده، به حد نصاب نرسیده است.

 

 

1464950

 

 

شکایت ویدال از باشگاهش بازتاب گسترده ای داشت و بسیاری معتقدند این تلاشی نهایی از سوی ویدال برای جدایی از بارسا و پیوستن به اینتر است.

 

طبق ادعای مارکا، سران بارسا با وجود اینکه از نیت قلبی ویدال آگاهند ولی بدون توجه به شکایت او قصد فروش وی در زمستان را ندارند. بارسا از این موضوع گذر خواهد کرد و روی موضع قبلی خود که حفظ ویدال تا پایان فصل است، خواهد ایستاد.

ارنستو والورده سرمربی بارسا به سران باشگاه گفته است که ویدال غیر قابل فروش است و به وی برای ادامه فصل نیاز مبرم دارد. به خصوص انتقال قرضی کارلس آلنیا به بتیس نیز مزید بر علت شده تا بارسا تحت هیچ شرایطی حاضر به از دست دادن ویدال نباشد. جدایی دو هافبک در انتقالات زمستانی چیزی نیست که کادر فنی بارسا تصورش را داشته باشند و به همین دلیل علی رغم شکایت ویدال، او را باید در بارسا ماندنی دانست.

 

 

1453372

دیدگاه‌ها