کد خبر : 1658824 | 08 دی 1398 ساعت 15:02 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: آرسنال بزرگ ترین باشگاه انگلیس است

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، درباره اهداف خود برای بازگرداندن آرسنال به دوران اوج صحبت کرده است.

آرتتا: آرسنال بزرگ ترین باشگاه انگلیس است

به گزارش "ورزش سه"، ستاره سابق توپچی ها یعنی میکل آرتتا که در زمان بازی در این تیم دو بار به قهرمانی در رقابت ها جام حذفی دست یافته بود، اخیرا به عنوان سرمربی جدید آرسنال انتخاب شد. او در اولین بازی خود به عنوان سرمربی آرسنال، در دیدار هفته گذشته این تیم مقابل بورنموث متوقف شد تا در اولین گام نتواند به پیروزی دست پیدا کند.

 

آرتتا پیش از بازی حساس تیمش مقابل چلسی به تشریح برنامه های خود برای بازگرداندن شکوه به آرسنال، پرداخته است. او در این باره گفت: " ما باید دوباره هواداران را به تیم وصل کنیم. من احساس می کنم که در چند فصل گذشته این ارتباط قطع شده است و ما قدرت زیادی را از دست داده ایم. من قبلا هم گفته بودم که هواداران مهم ترین بخش باشگاه هستند. ما باید آن ها را متقاعد کنیم و باید توقعات شان از تیم را بر آورده کنیم. امیدوارم در بازی برابر چلسی آن ها همان چیزی را ببینند که دلشان می خواهد. روند بازگشت به اوج به طول می انجامد ولی ما امیدوار به انجام آن هستیم."

 

 

1464132

 

 

آرتتا در ادامه مدعی شد: " ما بزرگ ترین باشگاه فوتبال انگلیس هستیم و باید با اقتدار بیشتری عمل کنیم. این استادیوم باید دوباره برای حریفان ایجاد ترس و وحشت کند. من پیش از این وقتی به عنوان حریف به اینجا می آمدم، حس تنفر داشتم. ما باید از این قدرت استفاده کنیم. فشار ها در این باشگاه بالاست چرا که همیشه از شما پیروزی و جام ها را می خواهند. این باشگاه لیاقتی جز پیروز شدن ندارد. این همان چیزی است که ما به آن نیاز داریم."

دیدگاه‌ها