کد خبر : 1658833 | 08 دی 1398 ساعت 16:00 | 36.6K بازدید | 0 دیدگاه

ترنت الکساندر آرنولد:

می‌خواهم به اسطوره باشگاه لیورپول تبدیل شوم

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع انگلیسی لیورپول، می گوید که تمام تمرکز خود را روی لیورپول گذاشته و می خواهد به اسطوره این باشگاه تبدیل شود.

می‌خواهم به اسطوره باشگاه لیورپول تبدیل شوم

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر آرنولد انگلیسی در دو فصل گذشته یکی از مهم ترین دلایل موفقیت تیم یورگن کلوپ بوده و نمایش های درخشانی را از خود ارائه داده است. او در بازی هفته گذشته لیورپول مقابل لستر که با پیروزی 4-0 شاگردان یورگن کلوپ همراه بود، موفق به ثبت آمار یک گل و دو پاس گل شد تا نمایش های فوق العاده خود را ادامه داده باشد.

 

آرنولد حالا در مصاحبه ای از انگیزه های خود برای تبدیل شدن به اسطوره باشگاه لیورپول صحبت کرده است. او در این باره گفت: " هدف من در لیورپول کسب جام ها و بازی کردن تا حد ممکن است. همچنین می خواهم روزی تبدیل به کاپیتان لیورپول شوم.  مطمئنا اگر لیورپول را برای بازی در یک تیم دیگر ترک کنم، نمی توانم به اسطوره باشگاه تبدیل شوم بنابراین تمام تمرکز من روی لیورپول و موفقیت آن است. من قصد دارم به اسطوره باشگاه تبدیل شوم."

 

 

1443652

 

 

آرنولد در ادامه درباره یورگن کلوپ نیز گفت: " او همیشه در مورد این که چگونه می توانم پیشرفت کنم، به من کمک می کند. او به من می گوید که باید چه کارهایی را انجام دهم. این بدیهی است که من باید به عنوان یک بازیکن جوان توصیه های سرمربی را بشنوم."

دیدگاه‌ها