کد خبر : 1658871 | 08 دی 1398 ساعت 18:30 | 54.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازی در تاشکند و ورزشگاه ملی؛

سنت شکنی سپاهان در انتخاب میزبانی

با ادامه مشکلاتی که نماینده های ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای انجام بازی مقابل تیم های عربستانی دارند، سپاهان دست به انتخاب جدیدی زده است.

به گزارش "ورزش سه"، طی سال های گذشته که نماینده های فوتبال ایران با حکم دادگاه عالی ورزش (CAS) مجبور به انجام بازی هایشان مقابل تیم های عربستانی در زمین بی طرف هستند، همواره مشکلاتی در این رابطه داشته اند و به نوعی تیم های عربی در کشورهای عربی در هر دو بازی رفت و برگشت میزبان به شمار می آیند.


سال گذشته دیگر باشگاه اصفهانی یعنی ذوب آهن با تصمیم سعید آذری مدیرعامل وقت، دست به ابتکار جدیدی زد و کشور عراق را برای میزبانی انتخاب کرد؛ انتخابی که مشکلات پرشماری به همراه داشت و کار به جایی رسید که مقامات سیاسی ایران برای حل مشکل ورود برخی بازیکنان ذوب آهن نظیر اوساگونا به عراق وارد عمل شدند.


حالا و پس از این اتفاقات، باشگاه سپاهان کشور ازبکستان را برای میزبانی از نماینده فوتبال عربستان یعنی النصر برگزیده است و آنها دیدارشان برابر این تیم را در ورزشگاه اختصاصی بنیادکار برگزار خواهند کرد.


با این وصف سپاهان در بازی رفت که روز 13 اسفندماه 1398 برگزار خواهد شد، در تاشکند میزبان النصر خواهد بود و دیدار برگشت نیز طبق انتخابی که نماینده عربستان داشته، در کشور بحرین و منامه در تاریخ 18 فروردین ماه  1399 برگزار خواهد شد.

 

1465020


ورزشگاهی که سپاهان در آن به میدان خواهد رفت، به عنوان "ورزشگاه ملی" شناخته می شود و سال 2012 با ظرفیت 34 هزار نفری به بهره برداری رسیده است. ورزشگاه ملی ازبکستان میزبان بازی های تیم بنیادکار است و دومین ورزشگاه بزرگ این کشور به شمار می رود.

 

1465019

دیدگاه‌ها