کد خبر : 1658888 | 08 دی 1398 ساعت 19:53 | 70.6K بازدید | 0 دیدگاه

این رسمه، یعنی رسم فوتبال ماست

پست احساسی نکونام برای پرویز ابوطالب (عکس)

سرمربی تیم ملی ایران در دهه شصت در بستر بیماری قراردارد به همین خاطر کاپیتان اسبق تیم ملی در صفحه شخصی اش برای او آرزوی سلامت کرد.

 به گزارش "ورزش سه"، پرویز ابوطالب یکی از بزرگان تاریخ فوتبال ایران است که در سال 1361 سرمربی گری تیم ملی ایران را بر عهده داشته است و به‌غیراز آن حق بزرگی را بر گردن فوتبال ایران دارد. او چند روزی است که دربستر بیماری قرار دارد و به همین خاطر جواد نکونام کاپیتان اسبق تیم ملی ایران و سرمربی حال حاضر فولاد خوزستان با انتشار پستی در صفحه شخصی اش دراینستاگرام برای این معلم فوتبال ایران آرزوی سلامت کرد تا حق شاگردی  را به جا آورده باشد.


 متن پست او در اینستاگرام به این ترتیب است:


 « تقدیم به کسى که به خیلی‌ها خوبى کرد ولى بدى دید
تقدیم به پرویزخان ابوطالب که فوتبال ایران بهش مدیونه
خیلى سخته ببینى مردى که به فوتبال ایران و خیلى از فوتبالیست‌ها کمک کرده، حالا فراموش شده باشه.
این رسمه، یعنی رسم فوتبال ماست. با آدمای خوبش، با اونا که خدمت کردن ولی هیچی نخواستن، اینطوری رفتار می‌کنه.
طبق معمول فدراسیون هم منتظر نشسته تا کسى از بین ما بره تا تاج گل بفرستن براش؛ روزی که دیگه واقعا دیره.
آقایون، فوتبالیستهایى که مدیون پرویز خان هستید الان ایشون بیشتر از هر زمان به شما نیاز داره. اشتباه نکنید، به پولتون نیاز نداره، به حضورتون نیاز داره.
مثل آقای ابوطالب که یه معلم واقعی بود، خیلی کم داریم تو این فوتبال؛ انسان‌های بزرگی که متاسفانه فراموش شدن و نسل امروز حتی اسمشون رو نمی‌دونن. این وظیفه رسانه‌هاست
میخوام ازشون خواهش کنم که تا دیر نشده درباره امثال پرویزخان بنویسند تا خیلیا بدونند چه خدماتی به ما و فوتبال ایران کردند
انشالله سلامت باشى بزرگ مرد
لطف کنید براى سلامتى پرویز خان ابوطالب دعا کنید.»

 

1465079

 

 امیدواریم این استاد و معلم فوتبال هر چه زودتر سلامتی کامل خود را بازیابد و از وی رفع کسالت شود و هر چه زودتر به صحنه فوتبال بازگردد تا از تجربیات ارزنده اش جامعه فوتبال بهره مند شود.

دیدگاه‌ها