کد خبر : 1658896 | 08 دی 1398 ساعت 20:31 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: این بازگشت نشانه بزرگی برای ما بود

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی از روحیه جنگندگی بازیکنانش مقابل آرسنال تمجید کرد.

لمپارد: این بازگشت نشانه بزرگی برای ما بود


به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز عصر و در شرایطی که تا دقایق پایانی با یک گل از آرسنال عقب بود، در نهایت موفق شد دو بار به گل رسیده و در دربی لندن به پیروزی دست یابد. فرانک لمپارد از عملکرد تیمش در نیمه دوم رضایت داشته و مدعی شد این دیدار می تواند نقطه عطفی برای آینده باشد.

 

فرانک لمپارد گفت: "من فکر نمی کنم ترکیب ابتدایی چلسی اشتباه بود، اما تفاوت اصلی در روح بازی و شخصیت بود. آنها سریعتر بازی می کردند و این فقط معطوف به امرسون نبود و همه بازیکنان چنین شرایطی داشتند. من از واکنش بازیکنان در بین نیمه لذت بردم و همیشه باید رفتار آنها اینگونه باشد. بازیکنان با لحنی تهاجمی صحبت کردند و این اتفاق خوبی بود.

 

1465086

 

من نمی خواهم اینجا نشسته و بگویم ما روحیه بالایی داریم، اما این بازگشت و کسب پیروزی یک نشانه بزرگ برای ما بود و ما در نیمه دوم تفاوت عملکرد بازیکنان را مشاهده کردیم. مبارزه و تمایل به پیروزی در بین بازیکنان چلسی وجود داشت. ما در نیمه دوم آرسنال را تحت فشار قرار داده و شرایط بازی را کنترل کردیم. مشکل ما در خانه نیز همین کنترل بازی بوده است. گل اول چلسی روی اشتباه بازیکنان حریف به ثمر رسید و در ادامه ما به کسب پیروزی باور داشتیم.

 

اگر بتوانیم همین روند را ادامه دهیم این دیدار نقطه عطفی برای ما خواهد بود. امروز چلسی با تکیه بر روحیه جنگندگی خود پیروز شد.  من همیشه خودم را مورد سوال قرار می دهم و اینگونه هستم. من همه چیز را زیر سوال می برم اما خیلی فکر خود را معطوف به این مسائل نمی کنم."

دیدگاه‌ها