کد خبر : 1658963 | 09 دی 1398 ساعت 11:48 | 49.2K بازدید | 0 دیدگاه

معاوضه ای که به سود هر دو باشگاه است

اخباری به ذوب‌آهن می‌رود، محمدزاده به تراکتور

گفته می شود مسئولان دو باشگاه تراکتور و ذوب آهن بر سر معاوضه دو بازیکن خود در حال مذاکره هستند.

اخباری به ذوب‌آهن می‌رود، محمدزاده به تراکتور

به گزارش "ورزش‌سه"، با شروع فصل نقل و انتقالات تیم های مختلف لیگ برتری در تلاش هستند تا نقاط ضعف خود را تقویت کنند و قدرتمندتر از گذشته دور برگشت مسابقات را استارت بزنند. تراکتور و ذوب آهن نیز همچون تیم های دیگر به دنبال جذب نفرات مورد نیازشان هستند.


در چنین شرایطی اما ممکن است یک معاوضه میان دو باشگاه اصفهانی و تبریزی سر بگیرد. از آنجایی که ذوب آهن در نیم فصل اول از ضعف دروازه بانی رنج می برد و باقر صادقی گلر باتجربه این تیم هم تقریبا جدایی اش قطعی است، مدیران باشگاه به دنبال جذب یک دروازه بان باتجربه و نامدار هستند که در این خصوص گزینه اول آنها محمدرضا اخباری است. این گلر 26 ساله که سابقه حضور در تیم ملی را نیز در دوران کارلوس کی روش دارد، امسال در ترکیب تراکتور کمتر به میدان رفته و به دنبال جدایی است. از این رو ذوب آهن مشتری شماره یک او محسوب می شود. 


در کنار این موضوع از تلاش مدیران تراکتور برای جذب دفاع وسط هم نباید غافل شد. تراکتوری ها در نیم فصل اول فقط دو مدافع وسط تخصصی به نام های ایمان سلیمی و محمدرضا خانزاده در ترکیب خود داشتند و حالا مدیران این تیم به دنبال جذب یک بازیکن دیگر در این پست هستند. از این رو وحید محمدزاده مدافع وسط باتجربه ذوب آهن یکی از گزینه های تراکتور برای جذب در نیم فصل محسوب می شود.


نیاز متقابل تراکتور و ذوب آهن به یکدیگر سبب شده تا احتمال انجام یک معاوضه میان دو باشگاه بالا برود. اینکه اخباری محبوب نزد هواداران تراکتور در نیم فصل راهی ذوب آهن شود و در عوض محمدزاده برای تقویت خط دفاعی تراکتور از ذوب آهن به این تیم ملحق شود.


باید دید مذاکرات دوباشگاه طی روزهای آینده چطور پیش می رود و در نهایت آیا این معاوضه دو سر سود برای تراکتور و ذوب آهن صورت می گیرد یا خیر.

دیدگاه‌ها