کد خبر : 1658977 | 09 دی 1398 ساعت 12:33 | 230.1K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ منفی به نامه های پرسپولیس

لیست کالدرون در بن بست رضایتنامه نیم فصل

علیرغم تلاش باشگاه برای جذب سه بازیکن داخلی، باشگاه‌های این بازیکنان رضایت خود برای صدور رضایتنامه را اعلام نکرده‌اند.

لیست کالدرون در بن بست رضایتنامه نیم فصل

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس برای تقویت تیم در نیم فصل دوم و بنا به درخواست گابریل کالدرون تلاش خود را برای جذب بازیکنان مدنظر را آغاز کرده و این در حالیست که طی روزهای اخیر تلاش آنها با بن بست همراه بوده است.


در شرایطی که گابریل کالدرون علیرغم تمام فشارهای موجود در نهایت توانست تیمش را با اختلاف سه امتیازی به صدر جدول در نیم فصل برساند، در نهایت برای عبور از چالش‌ها اعلام کرد که تیمش برای نقل و انتقالات زمستانی نیازی به بازیکن خارجی ندارد و نیاز تیم با پرداخت مطالبات به بازیکنان و همچنین جذب چند بازیکن داخلی برطرف شود.


در این بین بعد از خروج گابریل کالدرون از تهران، باشگاه تلاش خود را برای جذب سه بازیکن استارت زده که البته در این راه با در بسته مذاکرات مواجه شده و باشگاه‌ها راضی به جدایی ستاره‌های خود در این مقطع نیستند.

 


دانیال اسماعیلی فر؛ عبور از پیشنهاد سپاهان


مهمترین ستاره مدنظر باشگاه در شرایط فعلی جذب دانیال اسماعیلی فر از ذوب آهن است. این بازیکن که در نقل و انتقالات زمستانی تمامی باشگاه‌های مدعی را خریدار خود می‌بیند، با پاسخ منفی باشگاه برای صدور رضایتنامه مواجه شده است. این در حالیست که جدی‌ترین پیشنهاد را در شرایط فعلی باشگاه سپاهان به این بازیکن داده، پرسپولیس نیز به جمع مشتریان او اضافه شده اما ذوب آهن اعلام کرده به هیچ عنوان راضی به صدور رضایتنامه او نیست و این در حالیست که اسماعیلی فر تنها تا پایان فصل با ذوب آهن قرارداد دارد. باید دید پرسپولیس در نهایت قادر خواهد بود با عبور از پیشنهادات استقلال، تراکتور و سپاهان در نهایت ذوب آهن را نیز راضی به صدور رضایتنامه کند یا خیر.

 

1462723

 

 

شهریار مغانلو؛ فرکی اولتیماتوم داد


آقای گل پیکان دیگر بازیکنی است که باشگاه پرسپولیس بنا به درخواست کالدرون برای جذب یک مهاجم بلندقامت به او اعلام نیاز کرده و در این راه صحبت‌‎هایی نیز داشته است. اما پاسخ غیررسمی باشگاه پیکان به این موضوع این بوده که حسین فرکی با توجه به شرایط حساس تیم در جدول و مشکلاتی که وجود دارد، اعلام کرده به شهریار مغانلو نیاز دارد و در صورتی که باشگاه رضایتنامه او را صادر کند در ادامه فصل هیچ تضمینی نخواهد داد. با این حال باشگاه پرسپولیس همچنان پیگیر جذب مهاجم 8گله در نیم فصل است و این در شرایطی است که تراکتور نیز چشم به در اختیار گرفتن این بازیکن زنجانی دارد.

 

1430702

 

 

عیسی آل کثیر؛ برزیلی‌ها مانع جدایی آقای گل


مهاجم سابق پیکان با عملکردی درخشان در جمع طلایی‌پوشان موفق شد نیم فصل اول را با 9 گل زده و صدرنشینی در جدول گلزنان به پایان برساند تا اکنون گزینه جدی پرسپولیس برای خط حمله محسوب شود و باشگاه نیز درخواست کتبی خود برای جذب وی را اعلام کند. با این حال او نیز با توجه به اینکه مهره‌ای تاثیرگذار در صنعت نفت آبادان محسوب می‌شود با مخالفت برای جدایی مواجه شده است. تلاش این بازیکن روز گذشته برای دریافت رضایتنامه به نتیجه نرسیده و باشگاه اعلام کرده با پرداخت مطالبات او مانع از این خواهد شد که او با فسخ یکطرفه شرایط جدایی را به دست بیاورد.

 

1464616

 

 

راهکار پرسپولیس چیست؟ معاوضه یا بازیکن خارجی


در این شرایط که باشگاه پرسپولیس با دست رد دیگر باشگاه‌ها برای جذب بازیکن مواجه شده است هنوز هیچ تصمیم روشنی برای تقویت در نقل و انتقالات صورت نگرفته است. آنها همچنان امیدوارند که در نهایت به راهی برای مذاکره با باشگاه و بازیکنان دست پیدا کنند و از سوی دیگر نیز گزینه جذب بازیکن خارجی که پیش از این از سوی کالدرون رد شده بود پیش پای آنها قرار دارد. مدیریت باشگاه تصمیم دارد در صورت منتفی شدن حضور این بازیکنان در پرسپولیس در گفتگویی با کالدرون و اعلام وضعیت این ماجرا، پیشنهاد دوباره جذب بازیکن خارجی را ارائه دهد. در نهایت نیز احتمال اینکه باشگاه در مذاکره با تیم‌ها به دنبال معاوضه بازیکنان برای جذب نفرات مدنظر خود باشد نیز زیاد است. هرچند گفته می‌شود در گفتگوهای ابتدایی پیشنهاداتی برای معاوضه نفرات تاثیرگذار پرسپولیس انجام شده که باشگاه را به عقب نشینی ناچار کرده است.

دیدگاه‌ها