کد خبر : 1659306 | 11 دی 1398 ساعت 10:34 | 48K بازدید | 0 دیدگاه

مقصد اخباری کجا است؟

پیشنهادهای متنوع برای دروازه بان تراکتور

دروازه بان باتجربه تراکتور با پیشنهادهایی از چند تیم لیگ برتری مواجه شده و احتمالا باید جدایی اش را قطعی بدانیم.

پیشنهادهای متنوع برای دروازه بان تراکتور

به گزارش "ورزش‌سه"، محمدرضا اخباری یکی از دروازه بان های باتجربه فوتبال ایران محسوب می شود که در زمان کارلوس کی روش سابقه دو سال پوشیدن پیراهن تیم ملی را نیز دارد. او اما بعد از پایان خدمت سربازی اش مجبور شد به سایپا برگردد و به دلیل اختلاف هایی که با مسئولان وقت باشگاه پیدا کرد، از شرایط بازی دور شد.


اخباری در جدایی از سایپا دوست داشت به تیمی برود که نزد هوادارانش بسیار محبوب است. او وقتی با پیشنهاد تراکتور در نیم فصل لیگ هجدهم مواجه شد، با قرارداد سفید به تیم محبوب تبریزی رفت. اخباری که نزد هواداران تراکتور به «قارتال» معروف است اما با وجود شرایط بدنی خوب بازی های زیادی در ترکیب تراکتور قرار نگرفت و حالا شنیده می شود که باشگاه تراکتور هم به دنبال معاوضه وی با مدافع وسط از تیم های دیگر است. در این خصوص حتی صحبت هایی درباره معاوضه اخباری باوحید محمدزاده دفاع ذوب آهن نیز مطرح شده است.


او بعد از نیم فصل نیمکت نشینی در تراکتور و فقط انجام دو بازی در جام حذفی از مسئولان باشگاه خواسته رضایتنامه اش را برای تیم های دیگر صادر کنند و البته چند تیم خوب لیگ برتر هم به سراغش رفته اند. با توجه به سابقه ای که اخباری در فوتبال ایران دارد، تیم های ذوب آهن اصفهان، پیکان تهران، گل گهر سیرجان و یکی دو تیم لیگ برتری دیگر برای جذب این دروازه بان اقدام کرده اند.


از این رو باشگاه های خواهان اخباری با مسئولان تراکتور و خود این بازیکن در حال مذاکره هستند. باید منتظر ماند و دید اخباری که تقریبا جدایی اش از تراکتور قطعی شده در نهایت پیراهن کدام تیم لیگ برتری را برتن می کند.

دیدگاه‌ها