کد خبر : 1659441 | 11 دی 1398 ساعت 17:54 | 128.8K بازدید | 0 دیدگاه

آبی ها منتظر سیگنال مثبت از ایتالیا

توپ در زمین استراماچونی است

با گذشت 24 روز از بازگشت استراماچونی به ایتالیا و بعد از مذاکرات فشرده ای که در دوحه صورت گرفت، آبی ها همچنان منتظر سرمربی ایتالیایی تیم شان هستند.

توپ در زمین استراماچونی است

به گزارش "ورزش سه"، پنجشنبه گذشته بود که باشگاه استقلال در یک بیانیه رسمی اعلام کرد همکاری این باشگاه با استراماچونی پایان یافته. در همان روز اخبار غیررسمی حکایت از آن داشت که فرهاد مجیدی به عنوان جانشین استراماچونی معرفی خواهد شد اما فقط 24 ساعت بعد، همه معادلات تغییر کرد و هوادارانی که به هیچ وجه از حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقبال نکردند، باز هم خواهان بازگشت مربی ایتالیایی و ناراضی تیم شان بودند.


بعد از اینکه فرهاد مجیدی با انتشار یک پست اینستاگرامی از مربیگری در استقلال انصراف داد، نوبت به انتشار یک استوری از علی خطیر رسید که در آن مدعی شده بود همچنان راه مذاکره با استراماچونی باز است. پس از آن بود که یک هیات سه نفره متشکل از اسماعیل خلیل زاده، علی خطیر و رحمان رضایی مامور دور جدید مذاکره با تیم حقوقی استراماچونی شدند و روز یکشنبه به دوحه سفر کردند تا همچنان راهی برای پایان بلاتکلیفی استقلال وجود داشته باشد.


نکته جالب توجه این است که تیم سه نفره مذاکره کننده دیشب (سه شنبه) به ایران بازگشتند ولی به جز گفت و گوی رحمان رضایی که اشاره ای به مذاکرات دوحه داشته، هنوز هیچ خبر رسمی از نتایج آن منتشر نشده و به نظر می رسد باشگاه استقلال همچنان منتظر خبرنهایی از ایتالیا است.  گذشته از خبرهای درگوشی و شایعات ضد و نقیضی که در شبکه های اجتماعی وجود دارد، با پایان مذاکرات میان نمایندگان باشگاه استقلال و وکلای استراماچونی، احتمالاً باید تا ساعات آینده بالاخره تعلیق در این تیم پرطرفدار به پایان برسد.


در حال حاضر غالب هواداران استقلال امیدوارانه به سیگنال های ارسالی از ایتالیا چشم دوخته اند تا خبر خوش بازگشت استراماچونی به استقلال را بشنوند. گفته می شود باشگاه استقلال در دور جدید مذاکرات، نرمش بیشتری نشان داده و شروط استراماچونی را پذیرفته. این نکته ای است که رحمان رضایی هم در مصاحبه امروزش تایید کرده و با این اوصاف حالا به اصطلاح «توپ در زمین استراماچونی است» و این مربی ایتالیایی است که باید تصمیم نهایی را برای بازگشت یا قطع همکاری با استقلال اتخاذ کند.

دیدگاه‌ها