کد خبر : 1659576 | 12 دی 1398 ساعت 15:20 | 37.9K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو به دنبال جذب ستاره ناکام اتلتیکو

توماس لمار که تابستان 2018 از موناکو راهی اتلتیکو شد، در این تیم به بن بست رسیده و در تلاش برای جدایی است. او مورد توجه تاتنهام قرار گرفته است.

مورینیو به دنبال جذب ستاره ناکام اتلتیکو

به گزارش"ورزش سه"، به نقل از آاس، توماس لمار پس از درخشش در ترکیب موناکو بود که مورد توجه چند تیم بزرگ قرار گرفت و در نهایت راهی اتلتیکو شد. گفته می شد او به آرسنال خواهد رفت ولی پیشنهاد بهتر اتلتیکو او را وسوسه کرد و شاگرد دیگو سیمئونه شد. در دو فصل اخر شرایط برای لمار در اتلتیکو خوب پیش نرفته و او هرگز نتوانست خود را به ترکیب اصلی این تیم تحمیل کند. در بازی هایی که به او میدان رسیده نیز متقاعد کننده نبوده است.

 

 

1332065

 

 

با شرایط فعلی او به دنبال جدایی است و از آرسنال و لیون پیشنهاد دارد. امروز اما در انگلیس این ادعا مطرح شده است که ژوزه مورینیو لمار را برای تاتنهام می خواهد. مشکلات گلزنی تاتنهام مورینیو را وادار کرده تا به یک خرید زمستانی برای خط حمله تیمش فکر کند. اتلتیکو برای جذب لمار 70 میلیون یورو هزینه کرد و بعید است با رقمی کمتر راضی به فروش او شود.

او می تواند جانشین مناسبی برای کریستیتن اریکسن در تاتنهام باشد. انتقال لمار اگر نهایی شود راه برای پیوستن ادینسون کاوانی به اتلتیکو نیز باز خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها