کد خبر : 1659957 | 14 دی 1398 ساعت 20:17 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

حریف احتمالی سپاهان به دنبال تجدید قوا؛

رسمی؛ سرمربی جدید العین معرفی شد

باشگاه العین به صورت رسمی اعلام کرد که با امانوئل پدرو سرمربی 44 ساله پرتغالی به توافق دسته یافته، تا تیم بزرگسالانش را به او بسپارد.

رسمی؛ سرمربی جدید العین معرفی شد

به گزارش "ورزش سه"، این خبر با انتشار اطلاعیه ای روی خروجی وب سایت رسمی باشگاه العین امارات تایید شده است و قرارداد مربی جدید بنفش پوشان اماراتی یک و نیم ساله خواهد بود.


متر رشید رئیس باشگاه العین ابراز امیدواری کرده که تیم فوتبال العین با توجه به تجربیاتی که سرمربی پرتغالی در مسیر حرفه ای خود طی کرده و توانایی های که دارد، انسجام را بار دیگر به الاهلی بازگرداند.

 

سرمربی قبلی العین امارات ایوان لکوی کروات بود که نتوانست شرایط خوبی را برای این تیم مدعی رقم بزند و آنها در پایان هفته دوازدهم با کسب 21 امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی لیگ فوتبال امارات قرار گرفته اند، تا مدیران باشگاه العین خیلی زود تصمیم به تغییر در راس کادر فنی تیمشان بگیرند و امانوئل پدرو پرتغالی را جایگزین او کنند.

 

1466716

 

امانوئل پدرو فصل گذشته دست به کار بزرگی زد و تیم فوتبال التعاون را به مقام قهرمانی رقابت های جام حذفی فوتبال عربستان رساند و حالا در شرایطی به امارات پاگذاشته است که برای رسیدن به گروه چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که سخت ترین گروه با حضور تیم هایی نظیر سپاهان، السد قطر و النصر عربستان است، باید از سد برنده بنیادکار ازبکستان یا الزوراء که با هم بازی پلی آف انجام می دهند، بگذرد و می توان از همین حالا پیش بینی کرد که چه چالش سختی مقابل مربی 44 ساله جدید العین وجود دارد.

دیدگاه‌ها