کد خبر : 1660127 | 15 دی 1398 ساعت 16:36 | 144.4K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست‌های سرمربی سپاهان در جلسه با مسئولان باشگاه

قلعه‌نویی: پاتوسی و اسماعیلی‌فر را می‌خواهم

سرمربی سپاهان اعلام کرد از مسئولان باشگاه خواسته آیاندا پاتوسی و دانیال اسماعیلی‌فر را به جمع نفراتش اضافه کنند.

قلعه‌نویی: پاتوسی و اسماعیلی‌فر را می‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان یکی از باشگاه‌هایی است که نقل و انتقالات نیم فصل را پرقدرت استارت زده و با جذب بازیکن در پست‌های مورد نیاز در صدد تقویت خود برای ادامه مسابقات لیگ نوزدهم است. طلایی پوشان اصفهانی تاکنون محمد طیبی و مهدی ترکمان را از نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی جم به خدمت گرفتند و شنیده می‌شود که آنها چند ستاره بزرگ را هم در سبد خرید خود قرار داده‌اند.


در این باره امروز امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان با اعضای هیات مدیره باشگاه جلسه‌ای را برگزار کرد که طی آن برنامه‌های آینده خود را ارائه داد و البته به مدیران درباره جذب دو ستاره تاکید کرد. 


امیر قلعه‌نویی در گفت وگوی کوتاهی با خبرنگار "ورزش سه" در این خصوص بیان کرد: «جلسه بسیار خوبی با مدیران باشگاه داشتیم و برنامه‌های نیم فصل دوم را مرور کردیم. خوشبختانه مدیران باشگاه هم در صدد هستند تا شرایط خوبی را برای تیم مهیا کنند و انشاالله همه چیز با قدرت پیش برود.»


وی ادامه داد: «یکی از موضوعاتی که در جلسه امروز مطرح شد مربوط به اردوی تیم در کشور ترکیه بود. با اینکه از قبل خواسته بودم اردوی آنتالیا برنامه‌ریزی شود اما با توجه به شرایط و محدودیت‌های ارزی و مشکلات اقتصادی تصمیم گرفتیم اردوی آنتالیا را لغو کنیم. تصمیم داریم اردویی در تهران داشته باشیم و برنامه‌های خود را در پایتخت دنبال کنیم.»


سرمربی سپاهان درباره لیست نقل و انتقالاتی اش نیز تاکید کرد: «در جلسه امروز به مسئولان باشگاه تاکید کردم که نیاز مبرمی به جذب آیاندا پاتوسی و دانیال اسماعیلی‌فر داریم و این دو بازیکن در اولویت نفرات مورد نظر من قرار دارند. از مدیران باشگاه هم خواستم تحت هر شرایطی این دو بازیکن را جذب کنند و انشاالله این اتفاق هم رخ می دهد.»


گفتنی است؛ پاتوسی که سابقه خوبی از بازی در استقلال دارد به همراه دانیال اسماعیلی فر که یکی از ستاره‌های فوتبال ایران طی سال‌های گذشته بوده بی تردید دو خرید جذاب برای هواداران سپاهان محسوب می‌شوند. در صورتی که مدیران سپاهان بتوانند آنها را به خدمت بگیرند،‌ قدرت خط هافبک این تیم بسیار افزایش پیدا می‌کند و سپاهان را پرمهره‌تر از قبل خواهد کرد. باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی طی روزهای آینده در نقل و انتقالات باشگاه رخ می‌دهد.

دیدگاه‌ها