کد خبر : 1660387 | 17 دی 1398 ساعت 09:58 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

دو سال دوری از تراکتور سخت بود

ذوالفقاری: از اعتماد زنوزی تشکر می‌کنم

سرپرست جدید تراکتور می گوید این تیم لیاقت قهرمانی در رقابت های لیگ برتر را دارد.

ذوالفقاری: از اعتماد زنوزی تشکر می‌کنم

به گزارش "ورزش‌سه"، بعد از اعلام خبر سرمربیگری احد شیخ لاری در تیم ماشین سازی و جدایی او از مجموعه تراکتور مدیران باشگاه سرخپوش آذربایجان ایوب ذوالفقاری پیشکسوت ارزنده این تیم را به عنوان سرپرست جدید منصوب کردند.


ذوالفقاری که در دوران سرمربیگری امیر قلعه نویی و تونی اولیویرا به مدت دو سال سرپرستی تراکتور را بر عهده داشت، حالا دوباره به تیم دوران بازی خود برگشته است. او در این خصوص به خبرنگار ما گفت: جا دارد از آقای زنوزی تشکر کنم که به من اعتماد کردند. ایشان زحمات زیادی برای فوتبال آذربایجان کشیده و انشاالله با قدردانی از او بتوانیم همه مان بهترین عملکرد را داشته باشیم و در پایان فصل جشن قهرمانی برپا کنیم.


وی ادامه داد: دو سال دوری از تراکتور برایم بسیار سخت بود اما من و امثال من همواره هوادار تراکتور هستیم و حتی اگر در باشگاه هم حضور نداشته باشیم نهایت حمایت را انجام می دهیم. مهم ترین مساله برای ما موفقیت تراکتور است و امیدوارم حضورم منشا خیر برای این باشگاه باشد.


سرپرست جدید تراکتور در پایان افزود: به نظر من مجموعه تراکتور در فوتبال ایران بی نظیر است. با حمایت هایی که مالک باشگاه انجام می دهد و تلاش های روز افزون کادر مدیریتی و فنی و بازیکنان روزهای خوبی در انتظار تراکتور است. فکر می کنم همه ابزارها برای قهرمانی مهیا است و امیدوارم این اتفاق در پایان فصل رخ بدهد.

دیدگاه‌ها