کد خبر : 1660535 | 17 دی 1398 ساعت 19:18 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست

پنج مربی ویژه هفته هجدهم لیگ دسته یک

در دیدارهای امروز لیگ دسته اول پنج مربی اولین هدایت خود را برای تیم جدیدشان به انجام رساندند. مربیانی که در جریان دیدارهای امروز به سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست دست پیدا کردند.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات جالب در جریان بازی های هفته هجدهم لیگ دسته اول روی نیمکت برخی از تیم های حاضر در این بازی ها افتاد. جایی که پنج مربی برای اولین بار به هدایت تیم جدید خود پرداختند و البته سه نفر از آنها نیز موفق به کسب برتری در اولین دیدار خود شدند.

 

رسول خطیبی، محمود فکری، مازیار ربیعی، رضا عنایتی و علی نظرمحمدی پنج مربی مورد نظر هستند که امروز و در جریان بازی های هفته هجدهم لیگ دسته اول توانستند اولین هدایت خود را روی نیمکت تیم های جدید به ثبت برسانند.

 

در میان نام هایی که عنوان شد رسول خطیبی را می توان مهم ترین آنها دانست. خطیبی که تا هفته گذشته در لیگ برتر و تیم ماشین سازی تبریز حضور داشت در نهایت پس از اتفاقاتی که حول تیم تبریزی افتاد از روی نیمکت این تیم بلند شد تا در جایی دیگر به مربیگری بپردازد. حالا رسول خطیبی در اولین دیدار خود امروز به میدان رفت و در حالی که در جمع ماشین سازان هم موفق به کسب نتایج خوبی شده بود در اولین دیدار خود موفق شد در یکی از سخت ترین بازی های هفته به برتری برسد. خطیبی و آلومینیوم اراک در اولین همکاری مشترک خود به شیراز رفتند و برابر یکی از تیم های صدرنشین یعنی فجرسپاسی شیراز رفتند و با وجود اینکه اولین گل را پذیرفتند توانستند با یک بازگشت بر حریف خود فائق بیایند و با حساب دو بر یک در بازی سخت به برتری برسند.

 

1456435

 

مازیار ربیعی هم یکی از مربیان پیروز در بازی های امروز بود. دستیار سیامک فراهانی در تیم داماش گیلان، پس از استعفای این مربی در دیدار امروز برابر تیم رایکای بابل توانست به اولین پیروزی خود دست پیدا کند. ربیعی که پیش از این نیز یکی دو بار مسئولیت تیم های رشتی را به صورت موقتی داشت در دیدار امروز توانست به عنوان سرمربی بومی داماشی ها به برتری برسد و احتمالا کار خود را به حضور موفق در نیم فصل دوم لیگ دسته اول آغاز  کند.

 

1467572

 

محمود فکری که پیش از این روی نیمکت تیم آلومینیوم اراک می نشست پس از جدایی از این تیم راهی ساوه و تیم خوشه طلایی شد. او امروز و در اولین هدایت خود برابر نیروی زمینی توانست به برتری با سه گل برسد و به نوعی گام اول را با تیمی که پیش از این محسن عاشوری را روی نیمکت خود داشت، محکم  بردارد.

 

1333208

 

رضا عنایتی که لیگ دسته اول امسال را با حضور روی نیمکت تیم قشقایی شیراز آغاز کرد در هفته های اخیر توانست مالکیت و البته سرمربیگری تیم سرخ پوشان پاکدشت را در اختیار بگیرد. عنایتی و یارانش در اولین دیدار خود در یک بازی سخت به میدان رفتند و در نهایت برابر تیم ملوان بندرانزلی به تساوی یک بر یک دست پیدا کنند. نتیجه ای که البته اتفاق خوبی می تواند برای اولین بازی عنایتی در تیم جدیدش باشد.

 

 

علی نظرمحمدی هم آخرین نفری بود که برای اولین بار هدایت تیم خود را در بازی های امروز به انجام رساند. نظرمحمدی البته در اولین هدایت خود یک اتفاق ویژه را به همراه داشت. او باید در دیدار امروز و زمانی که روی نیمکت تیم بابلی می نشست به شهر خود سفر کند و برابر تیمی به میدان می رفت که پیش از این سال ها برای آن بازی می کرد. علی نظرمحمدی در دیدار امروز تیم رایکای بابل را برابر داماش گیلان هدایت کرد اما در نهایت نتوانست به نتیجه ای بهتر از شکست دو بر یک دست پیدا کند.

 

1345332

دیدگاه‌ها