کد خبر : 1660547 | 17 دی 1398 ساعت 20:02 | 47.4K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از 5 خرید در یک روز؛

یورش عصرگاهی گل‌گهر به بازار نقل و انتقالات

باشگاه گل‌گهر سیرجان سه خرید لیگ برتری انجام داد و یک بازیکن لیگ یکی به خدمت گرفت.

یورش عصرگاهی گل‌گهر به بازار نقل و انتقالات

 

به گزارش "ورزش سه"، تیم گل‌گهر که در دور رفت و نخستین سال حضور در لیگ برتر نتوانسته بود نتایج خوبی کسب کند، برنامه‌ریزی جدی برای تقویت تیم خود در نیم‌فصل طراحی کرد و از امروز با خریدهایی که انجام داد، رسما وارد بازار نقل و انتقالات زمستانی شد.

 

این باشگاه که ساعاتی قبل احمدرضا زنده‌روح، بهترین گلزن ماشین‌سازی را به خدمت گرفته بود، اکنون با سید احمد موسوی مدافع راست تراکتور، یونس شاکری مهاجم بلندقامت شهرخودرو، رضا علیاری مدافع نساجی مازندران و میلاد کمندانی هافبک ملوان انزلی قرارداد امضاء کرد.


یونس شاکری که در دور رفت تقریبا در نیمی از بازی‌ها در ترکیب شهرخودرو بود و در سایر مسابقات بیشتر به‌عنوان یار جانشین به میدان می‌رفت، توانست 3 گل در نیم‌فصل اول به ثمر رساند و بهترین گلزن تیمش باشد که اکنون با انتقالی دائمی راهی گل‌گهر سیرجان شده است.

 

1467609

 

سید احمد موسوی، مدافع راست سرعتی تراکتور نیز که سال گذشته عملکرد خوبی در ماشین‌سازی تبریز داشت ولی در نیم‌فصل اول نتوانست فرصت چندانی برای بازی در باشگاه جدیدش را به دست بیاورد و در 6 مسابقه برای این تیم به میدان رفته بود، دیگر خرید عصرگاهی گل‌گهر سیرجان است تا این تیم را تقویت کند.

 

1467608

 

همچنین رضا علیاری که توانایی بازی در پست دفاع میانی و چپ را دارد و علاوه بر سابقه بازی در نفت تهران، در دو فصل گذشته در سایپا حضور داشت، در دور رفت برای نساجی مازندران به میدان رفت ولی در نهایت به دلیل مشکلات مالی این باشگاه و عدم پرداخت مطالبات‌اش تصمیم به فسخ یک طرفه قرارداد گرفت و راهی گل‌گهر سیرجان شد.

 

میلاد کمندانی، دیگر بازیکنی است که امروز با گل‌گهر سیرجان قرارداد بسته است؛ هافبک سابق پرسپولیس و پدیده که در یک سال و نیم اخیر بخاطر گذراندن خدمت سربازی در ملوان انزلی حضور داشت، امروز با باشگاه گل‌گهر سیرجان قرارداد بست و پنجمین خرید نیم‌فصل این تیم لقب گرفت.

 

1465640

 

باشگاه گل‌گهر سیرجان با جذب احمدرضا زنده‌روح، سید احمد موسوی، یونس شاکری و رضا علیاری 4 خرید لیگ برتری انجام داد و می‌تواند دو خرید دیگر انجام دهد تا با قدرت بیشتری وارد بازی‌های دور برگشت شود و برای بقا در لیگ برتر بجنگد.

دیدگاه‌ها