کد خبر : 1660730 | 18 دی 1398 ساعت 16:42 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

هشتمین باخت متوالی سپیدرود

لیگ یک/ مس رفسنجان بار دیگر به صدر جدول رسید

مس رفسنجان با شکست سپیدرود در خانه بار دیگر صدر جدول مسابقات لیگ یک را در اختیار گرفت.

لیگ یک/ مس رفسنجان بار دیگر به صدر جدول رسید

به گزارش "ورزش ‌سه"،  از هفته هجدهم مسابقات لیگ یک تیم مس رفسنجان در خانه به مصاف سپیدرود رشت و با شکست شاگردان نادر دست نشان بار دیگر به صدر جدول مسابقات بازگشت.


مس رفسنجان هفته گذشته با دو گل برابر بادران به برتری رسید و سپیدرود نیز با سه گل نتیجه را به فجر سپاسی واگذار کرده بود. با این حال شاگردان ربیعی برای باز پس گرفتن صدر جدول به میدان رفتند در همان نیمه اول نیز به گل رسیدند. مهرداد رضایی در دقیقه 22 از شلوغی به دست آمده از کرنر ارسالی استفاده کرد و با ضربه‌ای از محوطه شش قدم گل اول را به سپیدرود زد. 


در ادامه بازی با تعادل پیش رفت و نیمه اول به پایان رسید. با شروع نیمه دوم باز هم مس موقعیت خوب برای گلزنی به دست آورد و که شوت مهدی پاداش به تیر دروازه برخورد کرد بازی با همین نتیجه به پایان رسید. 


نکته جالب توجه این است که بازیکنان مس رفسنجان با تصویری از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در این دیدار حاضر شدند و یاد و خاطره این شهید والا مقام را زنده کردند. 


مس رفسنجان با این برد 36 امتیازی شد و بار دیگر به صدر جدول مسابقات رسید. سپیدرود با تحمل هشتمین باخت پیاپی 15 امتیازی ماند و به رده شانزدهم جدول سقوط کرد.

دیدگاه‌ها