کد خبر : 1660936 | 19 دی 1398 ساعت 17:49 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

وکیل رایکا به من می‌خندد؛

سالاری: نورشرق، رایکا را به لیگ ۲ بفرستد!

دروازه‌بان صنعت نفت می‌گوید مسؤولان کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال به شکایت او توجهی ندارند.

سالاری: نورشرق، رایکا را به لیگ ۲ بفرستد!

به گزارش "ورزش سه"، ناصر سالاری با اشاره به عدم رسیدگی به شکایت‌اش از باشگاه رایکا بابل اظهار کرد: من دو سال قبل در خونه به خونه حضور داشتم و از جانم برای این تیم مایه گذاشتم. حتی در آخرین مسابقه فصل مشکلی برای من پیش آمد که بخاطر فراموشی، یک ماه در بیمارستان بستری شدم، اما هنوز مطالباتم را پرداخت نکرده‌اند.

 

او ادامه داد: نمی‌خواهم درباره عملکردم و اینکه چقدر برای خونه به خونه تلاش کردم، صحبت کنم ولی وضعیتی که برای من به وجود آوردند، بی‌انصافی و بی‌اخلاقی است. پایان آن فصل آقای حسن‌زاده که مالک باشگاه بود، پول ما را نداد و من مجبور به طرح شکایت در فدراسیون شدم.

 

دروازه‌بان صنعت نفت یادآور شد: بخاطر عدم دریافت مطالباتم از خونه به خونه یا همان رایکا بابل فعلی، با واریز پول به حساب فدراسیون فوتبال شکایتم را اعلام کردم و حتی رای قطعی کمیته تعیین وضعیت را برای پرداخت پولم گرفتم، اما این کمیته اقدامی که باشگاه رایکا را برای پرداخت تحریک کند، انجام نمی‌دهد.

 

سالاری تاکید کرد: بخاطر شکایتم، فدراسیون اجازه فعالیت نقل و انتقالاتی به رایکا بابل را نداده بود، اما حالا می‌بینیم خیلی راحت این باشگاه بازیکن و مهم‌تر سرمربی می‌گیرد و وقتی هم به وکیل باشگاه رایکا زنگ می‌زنیم، به ما می‌خندد و تمسخر می‌کند. این چه قانونی است که وقتی بازیکن حتی رای شکایت کمیته تعیین وضعیت را گرفته، اقدامی انجام نمی‌شود؟

 

او یادآور شد: با این همه شاکی که این باشگاه دارد، آقای نظرمحمدی چطور روی نیمکت رایکا می‌نشیند؟؛ در آیین‌نامه فدراسیون قانونی وجود دارد که در این شرایط می‌توانید کسر امتیاز کنید و تیم را به یک دسته پایین‌تر بفرستید؛ ما نیز از آقای نورشرق می‌خواهیم این کار را با باشگاه رایکا انجام دهد. مدارا بس است. خواهش می‌کنم دیگر اجازه بازی به این تیم را ندهید. ما می‌خواهیم 6 امتیاز از رایکا کم کنند یا به یک دسته پایین‌تر بفرستند. کارت آقای نظرمحمدی به‌عنوان سرمربی چرا باید صادر بشود، وقتی این همه شاکی از تیم رایکا وجود دارد.

 

دیدگاه‌ها