کد خبر : 1661361 | 22 دی 1398 ساعت 09:20 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

با سامان آمیان دوباره تهاجمی شد

گزارش ویژه francebleu از بازگشت قدوس

ستاره دوملیتی فوتبال ایران سرانجام با ورود به سال 2020 محرومیتش به پایان رسید تا با اضافه شدن این بازیکن آمیانی ها همچون خریدی جدید از سامان استقبال کنند.

گزارش ویژه francebleu از بازگشت قدوس

به گزارش "ورزش سه"، درگیری در پرونده جنجالی شکایت اوئسکا اسپانیا باعث شد تا فیفا حکم به محرومیت چهارماهه سامان قدوس از حضور در رقابت های فوتبال بدهد، اتفاقی که ارزش این خرید 4 میلیون یورویی آمیان را تا حد زیادی کاهش داد تا این دوری طولانی مدت تاثیرات منفی زیادی روی زندگی ورزشی و اجتماعی ملی پوش دو ملیتی ایران بگذارد.


با ورود به سال 2020 و اتمام محکومیت چهارماهه سامان از سوی فیفا به خاطر روند غیر اصولی انتقال از اوسترسوند به لیگ یک فرانسه و پرداخت جریمه چهار میلیون یورویی به باشگاه اوئسکا اسپانیا، سامان از یکی دو هفته قبل توسط السانر سرمربی اسلوونیایی پله پله وارد ترکیب آمیان شد، اتفاقی که تاثیرات خود را زود نشان داد تا جایی که francebleu در گزارشی تحلیلی از تبعات ورود ستاره ایرانی نوشت.


در این گزارش آمده است:« السانر در زمستان خرید چندانی نداشت چون با اتمام محرومیت چهارماهه او حالا می توانست از سامان قدوس همچون یک خرید جدید در ترکیب بهره ببرد. این بازیکن با قابلیت بازی در چند پست تهاجمی باعث شد تا آمیان به نسبت بازی های سال 2019 با چهره ای تهاجمی تر و با سیستم 3-4-3 یا 3-3-4 به مصاف رقبای خود برود از جمله جدال شب گذشته با مونت پولیه که در پایان نتیجه برخلاف عملکرد دو تیم به سود آمیانی ها پایان نپذیرفت».


سامان قدوس دیشب در حالی برای اولین بار بعد از اتمام محرومیت از ابتدا در ترکیب آمیان به میدان رفت که در مدت زمان 67 دقیقه حضور در میدان بیش از 4 بار در موقعیت حمله قرار گرفت که دو ضربه داخل چارچوب ستاره ایرانی با بدشانسی تبدیل به گل نشد. السانر در پایان بازی با اشاره به این که شانس با او و شاگردانش همراه نبود از تغییرات صورت گرفته در تیم صحبت و ابراز امیدواری کرد با هماهنگی بیشتر نتایج قابل قبولی در هفته های آتی کسب شود».


آمیان با شکست خانگی شب گذشته شرایط حساس تری در انتهای جدول لیگ یک فرانسه پیدا کرد تا بازی های پیش رو از ارزش بسیار بالایی برای آنها در ادامه راه برخوردار شود.

دیدگاه‌ها