کد خبر : 1661436 | 22 دی 1398 ساعت 14:43 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

معبودی: مخالفت با جدایی ام توفیق اجباری بود

عزیز معبودی می گوید: میخواستم از این تیم جدا شوم و یک سری مشکلات غیر فوتبالی را حل کنم ولی مدیران باشگاه این اجازه را ندادند و شاید یک توفیق اجباری برای ماندنم در تبریز بود.

معبودی: مخالفت با جدایی ام توفیق اجباری بود

به گزارش "ورزش سه"، عزیز معبودی مدافع موفق ماشین سازان بعد از پایان نیم فصل اول اعلام کرد که تصمیم به جدایی از این تیم دارد ولی با آغاز تمرینات این تیم در تمرینات شرکت کرد و خبری از جدایی نشد تا گفتگویی در این خصوص با این مدافع شمالی داشته باشیم.

 

عزیز معبودی درخصوص اینکه اعلام کرده بود از این تیم جدا خواهد شد، گفت: بحث قهر و گلایه نبود و شرایطم به نوعی بود که میخواستم از این تیم جدا شوم و یک سری مشکلات غیر فوتبالی را حل کنم ولی مدیران باشگاه این اجازه را ندادند و شاید یک توفیق اجباری برای ماندنم در تبریز بود.

 

"در روزهای گذشته خبری مبنی بر احتمال حضور این بازیکن در تراکتور نیز به گوش رسید که به دلیل محرومیت ماشین سازی منتفی شده است و شاید منظور معبودی از توفیق اجباری  حضورش در تراکتور باشد" معبودی در این خصوص توضیح می دهد: منظورم از توفیق اجباری ماندنم در تبریز است و همه فوتبالی ها دوست دارند که شرایط حضورشان در فوتبال تبریز مهیا باشد. تبریز یکی از بهترین شهر های ایران است و تیمهایش نیز در سطح اول فوتبال ایران و این برای زندگی فوتبالی کافی است.

 

ماشین سازان از شرایط بد مالی گلایه داشتند و رسانه ها جدایی بازیکنان را به این موضوع مرتبط میدانستند که معبودی در این خصوص توضیح داد: الان فوتبال ایران درگیر مسائل مالی شده است و همه تیم ها مشکل دارند و تیم های مدعی مربیان خود را در نیم فصل به خاطر مشکلات مالی از دست داده اند و در شرایطی که تیم دولتی مشکل مالی دارد چرا باید انتظار داشته باشیم تیم خصوصی مشکل نداشته باشد ولی مشکلات تیم ما آنقدرها هم حاد نیست که باعث جدایی بازیکنان شود.

 

مدافع ماشین سازی ادامه داد: اینکه بگویم شرایط مالی ما خوب بوده دروغ گفتم ولی هیچ یک از بازیکنان ما به دلیل عدم پرداخت حقوق نتوانستند فسخ قرارداد کنند و این یعنی تیم ما اگر شرایط ایده آلی نداشته باشد اما شرایطش بد و بحرانی هم نیست و ما قبل از تعطیلات 20 درصد نقدی دریافت کرده بودیم. در تعطیلات نیز نزدیک به 20 درصد تعهدات مالی دریافت کردیم و الان نیز بدون هیچ مشکلی تمرینات خود را در تبریز ادامه می دهیم.

 

معبودی درخصوص جدایی خطیبی و آمدن شیخ لاری گفت: رسول خطیبی یکی از بهترین های لیگ برتر در فصل جاری بود و نبودنش قطعا بار منفی در تیم خواهد داشت ولی ما با آقایان شیخ لاری، باغ آبادی، بخشی زاده و دیگر نفرات کادر که از ابتدای فصل نیز در کنارمان بودند تلاش میکنیم روند رو به رشدی را که خطیبی برای این تیم ساخته بود را بدون نقص ادامه دهیم و جایگاه فعلی را در پایان فصل نیز داشته باشیم.

 

مدافع ماشین سازی درخصوص جدایی زنده روح و نریمان جهان از این تیم گفت: ماشین سازی و فوتبال تبریز به این دو بازیکن نیاز داشتند و جدایی آنها تاثیر منفی خواهد داشت ولی من از مدیران باشگاه تشکر می‌کنم که با درک شرایط به این بازیکنان کمک کردند و مانع پیشرفت فوتبالی و زندگی شخصی آنها نشدند.

دیدگاه‌ها