کد خبر : 1661563 | 23 دی 1398 ساعت 00:56 | 35.5K بازدید | 0 دیدگاه

کورتوا: دقیق می دانستم توماس پنالتی را کجا می زند

تیبو کورتوا در ضربات پنالتی فینال سوپرکاپ با مهار پنالتی توماس پارتی نقش مهمی در پیروزی رئال بر اتلتیکو داشت.

کورتوا: دقیق می دانستم توماس پنالتی را کجا می زند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از یک سال فاتح یک جام دیگر شد. آخرین جام رئال به دسامبر 2018 و جام جهانی باشگاه ها بر می گشت و بعد از یک فصل اسف بار کهکشانی ها به لطف زیدان توانستند به یک جام دیگر برسند.

امشب رئال با برتری 4-1 بر اتلتیکو در ضربات پنالتی توانست فاتح سوپرکاپ شود. تیبو کورتوا با مهار یک پنالتی، بدون شک نقش مهمی در این قهرمانی داشت.

 

 

1469008

 

 

او در پایان بازی گفت:« چیزی نبود بازی را ببازیم. فکر می کردم موراتا با من تک به تک شود ولی فده والورده خوب خودش را رساند و ما را در بازی نگاه داشت. سپس توانستیم بازی را به پنالتی ها بکشانیم و در ضربات پنالتی اعتماد به نفس مان بیشتر بود.»

 

پنالتی ها:« سائول من را سورپرایز کرد ولی خوش شانس بودم که توپ به تیر خورد. پنالتی توماس را خودم به خوبی تشخیص دادم و معتقدم با توجه به شدت توپ، مهار قوق العاده ای داشتم. دقیق می دانستم او توپ را کجا خواهد زد. بسیار خوشحالم چون هم کلین شیت کردم و هم توانستم یک پنالتی را مهار کنم.»

 

حس قهرمانی:« با حس خوبی به بازی ها آمده بودیم و مدتی بود که شرایط مان بسیار بهتر شده بود. حالا شرایط روحی تیم بهتر از قبل نیز خواهد شد. شنبه باید با سویا بازی کنیم که حریف سرسختی است.»

 

دیدگاه‌ها