کد خبر : 1661575 | 23 دی 1398 ساعت 01:56 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی پرگل PSG و موناکو در پارک دو پرنس

دیدار تیم های پاری سن ژرمن و موناکو در هفته بیستم لوشامپیونا با تساوی 3-3 به پایان رسید.

 تساوی پرگل PSG و موناکو در پارک دو پرنس

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار پرگل و جذاب و هر دو تیم در مقطعی از بازی از حریف پیش افتادند اما در نهایت به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

ابتدا در دقیقه 3، این نیمار بود که روی پاس مارکو وراتی، پی اس جی را پیش انداخت. اما این برتری تنها 4 دقیقه پایدار بود و روی پاس وسام بن یدر، ژلسون مارتینس کار را به تساوی کشید. در دقیقه 13، این بار خود بن یدر بود که روی پاس کیتا بالده، حساب کار را 2-1 به سود موناکو کرد. اما برتری این تیم هم چندان دوام نداشت و با گل به خودی دقیقه 24 بالو، حساب کار 2-2 شد.

در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با همین نتیجه به پایان خواهد رسید، در آخرین دقایق نیمار بار دیگر دروازه موناکو را باز کرد و نیمه اول با برتری 3-2 پی اس جی به پایان رسید.

تلاش تیم میهمان برای زدن گل تساوی در نیمه دوم سرانجام در دقیقه 70 نتیجه داد و اسلام سلیمانی حساب کار را 3-3 کرد. در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

پاری سن ژرمن با این یک امتیاز، 46 امتیازی شد و با 5 امتیاز برتری نسبت به المپیک مارسی و یک بازی کمتر، همچنان صدر جدول را در اختیار دارد. موناکو هم با 29 امتیاز، در رتبه هشتم قرار دارد.

دیدگاه‌ها