کد خبر : 1661705 | 23 دی 1398 ساعت 15:26 | 86K بازدید | 0 دیدگاه

خبری از خرید ایرانی نیست؛

استوکس؛ تنها علامت سوال باقی مانده پرسپولیس

مهاجم ایرلندی سابق تیم تراکتور، تنها بازیکنی است که ممکن است برای نیم فصل دوم راهی پرسپولیس شود.

استوکس؛ تنها علامت سوال باقی مانده پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، باشگاه پرسپولیس تعطیلات نیم فصل را با شرایط عجیب و دشواری سپری کرده است. مهم ترین اتفاق این باشگاه، جدایی گابریل کالدرون بود که دیروز قطعی شد و این سرمربی به کار خود در پرسپولیس پایان داد.

 

در زمینه نقل و انتقالات بازیکنان هم فعالیت سرخ ها خیلی دیر آغاز شد و امروز صبح کریستین اوساگوانا به عنوان اولین خرید نیم فصل، راهی پرسپولیس شد.

 

اما این احتمالا پایان کار پرسپولیسی ها در نقل و انتقالات زمستانی نیست. آنها به دنبال جذب یک مهاجم دیگر نیز هستند. آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی که فصل گذشته با سروصدای زیاد راهی تراکتور شد و یکی از بهترین خارجی های لیگ بود، هم اکنون مورد توجه مسئولان پرسپولیس قرار دارد و یحیی گل محمدی هم روی او نظر مثبتی داشته است.

 

به همین دلیل مذاکرات پرسپولیس با استوکس انجام می شود و او هدف بعدی سرخ ها در نقل و انتقالات است. گفته می شود به جز استوکس، بازیکن دیگری مد نظر پرسپولیس قرار ندارد و پرونده نقل و انتقالات این تیم با معلوم شدن تکلیف آنتونی استوکس، بسته خواهد شد.

 

این در حالی است که سرخ های پایتخت به جذب بازیکنان داخلی مثل آل کثیر و مغانلو نیز علاقه نشان داده بودند، اما عدم صدور رضایتنامه از سمت دیگر باشگاه ها، پرسپولیسی شدن این بازیکنان را منتفی کرد.

دیدگاه‌ها