کد خبر : 1661870 | 24 دی 1398 ساعت 11:37 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

گلر تراکتور ماند تا دوباره برگردد (عکس)

دروازه بان تراکتور با وجود پیشنهادهای متعدد از تیم های لیگ برتری اما با مخالفت باشگاهش در این تیم ماند.

به گزارش "ورزش‌سه"، محمدرضا اخباری یکی از دروازه بان های باتجربه فوتبال ایران است که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی در زمان کارلوس کی روش را هم دارد. او اما طی یکی دو سال گذشته با بدشانسی های عجیبی مواجه شد که کمتر توانست بازی کند.


اخباری امسال هم در تراکتور در آمادگی کامل به سر می برد اما با نظر کادرفنی نیمکت نشین شد و فقط در دو بازی جام حذفی برای تیمش به میدان رفت. او با وجود انجام بازی های خوب و نقش تاثیرگذار در صعود تراکتور به نیمه نهایی جام حذفی اما در لیگ برتر فرصت بازی نیافت تا شایعاتی درباره جدایی اش در نیم فصل مطرح شود. در این خصوص چند تیم مطرح لیگ برتری با باشگاه تراکتور برای جذب اخباری وارد مذاکره شدند اما در نهایت مسئولان باشگاه با جدایی این دروازه بان خود موافقت نکردند تا او کارش را در این تیم ادامه دهد.


این دروازه بان محبوب تراکتوری ها حالا در ترکیه تمریناتش را با انگیزه بالا دنبال می کند و امید دارد در ادامه فصل بتواند همچون گذشته به قفس توری تراکتور برسد. بی تردید حالا که انتقال اخباری به سایر تیم های لیگ برتری منتفی شده او تمام حواسش را روی تمرینات می گذارد تا بتواند در رقابت با رشید مظاهری موفق شود و شانسی برای بازی کردن پیدا کند.

 

1469396

دیدگاه‌ها