کد خبر : 1662012 | 24 دی 1398 ساعت 19:00 | 39.9K بازدید | 0 دیدگاه

با صعود استرالیا و تایلند

عراق و بحرین حذف شدند

با برگزاری بازی های گروه اول رقابت های مقدماتی المپیک توکیو، دو تیم استرالیا و تایلند توانستند به مرحله بعدی بازی ها صعود کنند.

عراق و بحرین حذف شدند

 

  به گزارش "ورزش سه"، از بازی های مقدماتی المپیک توکیو دو بازی از بازی های پایانی گروه اول این رقابت ها برگزار شد و چهار تیم در دو دیدار پایانی به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت دو تیم استرالیا و تایلند موفق شدند راهی مرحله بعدی این بازی ها شوند.

 

  در این دو بازی که به طور همزمان از ساعت 16:45 آغاز شد دو تیم استرالیا و بحرین در یکی از این بازی ها به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند. در این بازی در ابتدا رنو پیسکوپو در دقیقه 34 برای استرالیایی ها گلزنی کرد و تا پایان نیمه اول بحرینی ها توانستند بازی را به تساوی بکشانند. تنها گل آنها در این دیدار در دقیقه 4+45 توسط محمد جاسم مرحون به ثمر رسید. دو تیم در نیمه دوم نتوانستند دروازه های یکدیگر را باز کنند تا در نهایت بازی با همین نتیجه مساوی یک بر یک به پایان برسد.

 

1469556

 

با این تساوی استرالیایی ها موفق شدند با یک پیروزی و دو تساوی به پنج امتیاز دست پیدا کنند و به عنوان تیم اول گروه اول به مرحله بعدی صعود کنند. در سوی دیگر بحرینی ها با این تساوی توانستند به دومین امتیاز خود دست پیدا کنند. آنها با دو تساوی و یک شکست به کار خود پایان دادند و در نهایت نتوانستند به مرحله بعدی صعود کنند.

 

1469557

 

اما در دیگر بازی این گروه دو تیم تایلند و عراق به مصاف یکدیگر رفتند و آنها نیز به مانند بازی اول با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند. در این دیدار در ابتدا این تایلندی ها بودند که در ششمین دقیقه بازی توسط وونگون از روی نقطه پنالتی دروازه تیم عراق را باز کردند. تا پایان نیمه اول دیدار به همین ترتیب پیش رفت تا در ابتدای نیمه دوم بازی و در دقیقه 49 تیم عراق توانست توسط محمد نسیف دروازه تایلندی ها را باز کند تا بازی با تساوی دنبال شود و در نهایت با همین نتیجه نیز به پایان برسد.

 

1469558

 

با این نتیجه تایلندی ها توانستند 4 امتیازی شوند و با یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست در این بازی ها در مرحله گروهی به کار خود پایان دهند. تایلندی ها دومین تیم صعود کننده از این گروه به مرحله بعدی این بازی ها نام گرفتند. در سوی دیگر عراقی ها با این تساوی توانستند به سومین تساوی خود دست پیدا کنند و در نهایت با حضور در رده سوم و حذف به کار خود پایان دهند.

 

1469559

دیدگاه‌ها