کد خبر : 1662013 | 24 دی 1398 ساعت 19:18 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

عباسیان: جدول نیم‌فصل اول را نگاه نکنید!

وینگر تکنیکی سایپا معتقد است تیم‌های لیگ برتر عملکرد واقعی نارنجی پوشان را در دور برگشت خواهند دید.

عباسیان: جدول نیم‌فصل اول را نگاه نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، معین عباسیان درباره شرایط سایپا در وقفه لیگ برتر گفت: فکر می‌کنم اولین تیم بودیم که در تعطیلات مسابقات، کارمان را شروع کردیم و در این مدت تمرینات منظم و سنگینی را زیر نظر آقای صادقی داشتیم تا برای دور برگشت آماده شویم و بتوانیم نتایج بهتری از نیم‌فصل اول بگیریم.

 

او با بیان اینکه در دور رفت بدشانسی و بعضا سوت‌های اشتباه ضرر زیادی به سایپا زد، اظهار کرد: ما جوان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین تیم لیگ برتر را داریم و طبیعی بود با این جوانگرایی که کادر فنی انجام داد، باید تاوان می‌دادیم ولی همانطور که آقای صادقی گفتند، الان همه بچه‌ها باتجربه شدند و شک نکنید در ادامه فصل سایپای متفاوتی می‌بینید.

 

هافبک سرعتی سایپا و بهترین پاسور لیگ برتر ادامه داد: بنظرم شما اصلا نباید به جدول نیم‌فصل اول نگاه کنید؛ تیم‌هایی مثل ما در نیم‌فصل دوم قطعا شرایط بهتری خواهند داشت و می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند؛ تیم ما در هفته‌های آخر نیم‌فصل خیلی خوب کار کرد و با توجه به تمریناتی هم که انجام می‌دهیم، امید زیادی داریم این روند را ادامه دهیم.

 

عباسیان یادآور شد: امتیازگیری در نیم‌فصل دوم به مراتب سخت‌تر از دور رفت است ولی باتوجه به تمرینات خوبی که انجام دادیم و نفراتی که جذب کردیم، به دنبال بهبود رتبه خود در جدول هستیم. باید بازی‌ها را با قدرت شروع کنیم و از اولین دیدار برابر گل‌گهر به برتری برسیم.

دیدگاه‌ها