کد خبر : 1662015 | 24 دی 1398 ساعت 19:26 | 72.9K بازدید | 0 دیدگاه

درگیری عجیب مدافع رئال مادرید با موراتا (عکس)

آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی اتلتیکومادرید لحظات دشواری را برابر رئال مادرید سپری کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دیداری جنجالی در ابتدای هفته و در فینال سوپرکاپ اسپانیا در عربستان، در ضربات پنالتی موفق به شکست رقیب دیرینه شده و جام قهرمانی را از آن خود کرد، اما دقایق پایانی این دیدار حواشی فراوانی را به همراه داشت.

 

در دقیقه 115، آلوارو موراتا در موقعیتی تک به تک با دروازه تیبو کورتوا، بهترین فرصت را برای باز کردن دروازه رئال مادرید داشت که با تکل خشن فده والورده متوقف شد و هافبک اوروگوئه ای حریف با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد.

 

بازیکنان دو تیم به سرعت خودشان را به صحنه رساندند و مطابق انتظار بین طرفین درگیری ایجاد شد. اما تصاویر نشان می دهد دنی کارواخال، مدافع رئال مادرید ضربه ای با پایش به سر آلوارو موراتا زد که البته به نظر می رسد عمدی نبوده و کارواخال در حالی که عقب عقب حرکت می کرد، ناخواسته موجب رخ دادن چنین برخوردی شده است. به نظر می رسد آلوارو موراتا بعد از این برخورد دچار حالت تهوع و سرگبجه شده و به همین دلیل نتوانسته در ضربات پنالتی برای تیمش پشت توپ قرار گیرد. بدین ترتیب بهترین فرصت اتلتیکومادرید در این صحنه از دست رفت و متعاقبا آنها از داشتن یکی از پنالتی زنان خود نیز محروم شدند تا در نهایت جام قهرمانی را در دستان سرخیو راموس ببینند.

 

1469564

 

1469565

 

1469566

دیدگاه‌ها