کد خبر : 1662024 | 24 دی 1398 ساعت 19:54 | 80.9K بازدید | 0 دیدگاه

زنوزی نقل و انتقالات بی صدا را دوست ندارد!

ورود تراکتوری‌ها به بازار اروپا

قطعا روزهای آتی برای تی تی ها روزهای پر استرسی خواهد بود و چشم آنها به تابلو ون یکاد دفتر کار محمدرضا زنوزی است تا ستاره های خارجی را برای عکس یادگاری به خط شده ببینند.

ورود تراکتوری‌ها به بازار اروپا

به گزارش "ورزش سه"؛ تراکتور در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان یک دفاع راست ایرانی را از لیست خود خارج کرد و یک دفاع راست ایرانی را به لیست خود اضافه کرد تا با جابجایی احمد موسوی و فخرالدینی پرونده نقل و انتقالات داخلی این تیم بسته شود.

 

با پایان پنجره زمستانی تراکتوری ها وارد بازار داغ اروپایی میشوند تا جای خالی سوگیتا و فورچونه و احتمالا میمبلا را با خرید های خود پر کنند و البته با فرصت زمانی نامحدود که دست آنها را باز خواهد گذاشت.

 

تراکتور از سال گذشته که خصوصی شد توسط محمدرضا زنوزی دست به خرید های بزرگی زده است تا پیش بینی خرید های اروپایی بزرگ کار چندان سختی نباشد و آنها با این اقبال خوش نیز همراه هستند که در لیست خود جالی خالی دارند و هم اینکه سهمیه خارجی را خالی کرده اند و مهمتر اینکه سه سهمیه فیفا برای جذب بازیکن در اختیار دارند.

 

با پایان یافتن زمان نقل و انتقالات فوتبال اروپا، تراکتوری ها در نظر دارند تا با قدرت بیشتر وارد بازار اروپا شده و و از جا مانده های اروپایی که برای آسیا یک ستاره محسوب می شوند جاهای خالی خود را پر کند و این موضوعی است که در سال های گذشته در تراکتور دیده شده است.

 

تراکتور بیشتر از هر پستی در خط حمله نیاز به یار گیری دارد و فورچونه نتوانست انتظارات تی تی ها را برآورده کند و اکنون جذب یک فوروارد شش دانگ در برنامه های آنها قرار دارد و بعد از یک فوروارد در بازار اروپایی نیم نگاهی به یک مدافع نیز خواهند داشت.

 

اینکه تراکتوری ها چرا فوروارد را جدی تر از یک فوروارد پیگیر خواهند بود یه این دلیل است که آنها با داشتن خانزاده و سلیمی در ترکیب خود کمبودی را احساس نمی کنند و در زمان غیبت یکی از این دو مدافع از اسدی که در این خط جواب داده است استفاده می کنند ولی این دلیل نیست که نیم نگاهی به بازار مدافعان نیز نداشته باشد. پس مدافع مورد نیاز تراکتور است ولی فوروارد شش دانگ مورد نیاز ترکیب یازده نفره آنهاست.

 

قطعا روزهای آتی برای تی تی ها روزهای پر استرسی خواهد بود و چشم آنها به تابلو ون یکاد دفتر کار محمدرضا زنوزی است تا ستاره های خارجی را برای عکس یادگاری به خط شده ببینند.

 

حیران حیدری

دیدگاه‌ها