کد خبر : 1662119 | 25 دی 1398 ساعت 11:42 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا نه؛ پپ در سیتی خواهد ماند

پپ گواردیولا علاقه دارد حداقل تا پایان قراردادش رهبری منچسترسیتی را بر عهده داشته باشد.

بارسلونا نه؛ پپ در سیتی خواهد ماند


به گزارش "ورزش سه"، تغییر و تحولات اخیر در نهایت باعث شد ارنستو والورده، اولین قربانی مربیان بزرگ در سال 2020 لقب گیرد و بارسلونا کیکه ستین را به جای او به عنوان سرمربی بارسلونا منصوب کرد، اما شایعات در مورد نیمکت بارسلونا هنوز ادامه دارد.

 

1468853

 

اما نشریه تلگراف امروز در گزارشی مدعی شد بارسلونا علاقمند به همکاری دوباره با پپ گواردیولا بوده و در انتظار بازگشت سرمربی  پرافتخار و سابقش به نوکمپ است، اما خود گواردیولا چنین برنامه ای نداشته و حداقل می خواهد تا پایان قراردادش در سال 2021، هدایت منچسترسیتی را بر عهده داشته باشد.

 

منابع نزدیک به پپ گواردیولا گفته اند که هیچ احتمالی در مورد جدایی او وجود ندارد و در صورت موافقت گروه مدیریتی و البته تمایل بازیکنان به ادامه روند فعلی، خود گواردیولا نیز مشتاق است به فعالیتش ادامه دهد. اگرچه تقریبا به نظر می رسید سیتی هیچ شانسی برای فتح دوباره لیگ برتر ندارد، اما عناوینی چون لیگ قهرمانان، جام حذفی و جام اتحادیه هنوز در دسترس سیتی قرار دارند و پپ گواردیولا به دنبال فتح اروپا بعد از نه سال است. آخرین بار گواردیولا در سال 2011 و روی نیمکت بارسلونا موفق به کسب قهرمانی در اروپا شد و این فصل امیدوار است برای اولین بار در تاریخ منچسترسیتی به این جام معتبر دست یابد.

دیدگاه‌ها