کد خبر : 1662267 | 25 دی 1398 ساعت 20:22 | 43K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره یوونتوس؛ از ضبط ویدئوی خداحافظی تا تمدید!

به نظر می رسد پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس فاصله ای تا جدایی از این تیم نداشته است.

ستاره یوونتوس؛ از ضبط ویدئوی خداحافظی تا تمدید!

 

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان و بعد از ورود مائوریتسیو ساری به رختکن یوونتوس، مشخص شد این سرمربی ایتالیایی اعتقاد چندانی به پائولو دیبالا ندارد و نام او در فهرست فروش بیانکونری قرار گرفت. با توجه به امتناع گونسالو ایگواین از ترک یووه، چاره ای جز فروش پائولو دیبالا به دلیل ایجاد تعادل در شرایط مالی باشگاه وجود نداشت.

 

1459314

 

تیم هایی چون منچستریونایتد و تاتنهام به شدت خواهان جذب پائولو دیبالا بودند و به نظر می رسید انتقال او به لیگ برتر قطعی باشد. گاتزتا دلا اسپورت امروز مدعی شد حتی پائولو دیبالا ویدئویی برای خداحافظی با هواداران یوونتوس نیز ضبط کرده بود و قصد داشته بلافاصله بعد از انتخاب رسمی مقصد بعدی اش، آن ویدئو را در صفحه اش به اشتراک بگذارد.

 

اما در نهایت اصرارهای خود پائولو دیبالا باعث شد مائورتسیو ساری فرمان ماندن او را صادر کند و در نهایت این ستاره آرژانتینی در تورین ماندگار شد. علیرغم نیمکت نشینی در بازی های ابتدایی، پائولو دیبالا این فصل یکی از بهترین بازیکنان یوونتوس بوده و در 17 بازی و 13 بار قرار گرفتن در ترکیب ثابت، موفق به زدن پنج گل و ارسال شش پاس گل شده است. به نظر می رسد حالا شرایط پائولو دیبالا به کلی در یوونتوس تغییر کرده و در هفته های اخیر اخبار زیادی در مورد توافق طرفین و احتمال تمدید قرارداد شماره ده بیانکونری منتشر شده است.

دیدگاه‌ها