کد خبر : 1662320 | 26 دی 1398 ساعت 10:39 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

دست راست سرمربی جدید بارسا، هوادار لیونل مسی

ادر سارابیا، دست راست کیکه ستین سرمربی جدید بارسلونا، از هواداران لیونل مسی است.

دست راست سرمربی جدید بارسا، هوادار لیونل مسی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کش و قوس های فراوان در نهایت مدیران بارسلونا حکم به اخراج ارنستو والورده و انتصاب کیکه ستین جای او دادند. ادر سارابیا، فرزند مانوئل سارابیا مهاجم سابق بیلبائو و بازیکن سابق در سطح جوانان، دوست نزدیک سرمربی جدید بارسلوناست که از هواداران لیونل مسی نیز به شمار می آید و قرار است بعد از کیکه ستین، کارش را به عنوان نفر دوم کادر فنی بارسلونا آغاز کند.

 

1469930

 

ادر سارابیا اخیرا بیشتر به عنوان کارشناس در شبکه پلاس اسپانیا مشغول به کار بوده است. او در گذشته و در کنار کیکه ستین در تیم لوگرانس مشغول به بازی کردن بوده و همانجا با سرمربی فعلی بارسلونا آشنا شده و در ادامه دستیار او در عرصه مربیگری لقب گرفته است.

 

ادر سارابیا اولین بار و در سال 2015 بود که در لاس پالماس به عنوان دستیار کیکه ستین منصوب شد و در ادامه این سرمربی را دوران هدایت سویا و رئال بتیس نیز در همان سمت همراهی کرد.

 

ادر سارابیا یکی از معدود افراد حاضر در فوتبال است که خودش مدیریت اکانت در شبکه های اجتماعی را بر عهده دارد. او طرفدار سرسخت رشته دوچرخه سواری به شمار می آید و تایملاین او در توئیتر پر از اخبار رقابت های تور کاتالونیا و توردو فرانس است. او همچنین در گذشته بارها به تمجید از لیونل مسی، کاپیتان آرژانتینی بارسلونا پرداخته و حالا قرار است هر روز در تمرینات با این ستاره 32 ساله کار کند.

دیدگاه‌ها