کد خبر : 1662342 | 26 دی 1398 ساعت 11:48 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

4 تیم بزرگ که از صعود باز ماندند

فقط امید ایران به عنوان یکی از تیم های مدعی از صعود به مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی زیر 23 سال آسیا باز نماند و سه تیم دیگر هم در این ناکامی با ایران شریک شدند.

4 تیم بزرگ که از صعود باز ماندند 

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تیم هایی که از صعود به مرحله یک چهارم نهایی باز ماند تیم خوب عراق بود. عراق در هیچ یک از بازی ها انجام داده طعم تلخ شکست را نچشید اما در نهایت از صعود باز ماند. این تیم در مصاف با استرالیا به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت. عراقی ها در دومین دیدار با بحرینی ها 2-2 مساوی کردد و در بازی آخر نیز در برابر تایلند به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند و با 3 امتیاز و عنوان سومی گروه الف به کار خود پایان دادند. در این گروه استرالیا با 5 امتیاز اول شد. تایلند هم با 4 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور بعد بازی ها شد. 

 

اما در گروه ب قطر با سانچس حذف شده بزرگ بود. این تیم در روز اول بازی ها در برابر امید سوریه به نتیجه مساوی دو بر دو دست یافت. قطر در بازی دوم در برابر عربستان هم به نتیجه مساوی دست یافت و گلی در این بازی رد و بدل نشد. قطر در آخرین بازی هم نتوانست به برد دست یابد و در برابر امید ژاپن تن به تساوی یک بر یک داد. در این گروه عربستان با 7 امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی بازی ها شد و سوریه هم با 4 امتیاز به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرد. قطر با 3 امتیاز و ژاپن با یک امتیاز تیم های بعدی جدول بودند. در این بازی ها ژاپن هم عملکرد نا امید کننده ای داشت. این تیم تنها یک امتیاز در برابر قطر به دست آورد و در مصاف با سوریه و عربستان با نتیجه مشابه دو بر یک باخت. ژاپن از آنجایی که به دلیل میزبانی حضورش در المپیک قطعی است کمی در این بازی ها بی انگیزه ظاهر شد. 

 

1469958

 

چهارمین حذف شده بزرگ نیز تیم ایران بود. تیمی که در بازی با ازبکستان به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت. در برابر کره جنوبی دو بر یک باخت و چین را هم یک بر صفر برد. در این گروه کره جنوبی هر 9 امتیاز ممکن را به دست آورد. در حالی که صدرنشین هیچ گروهی این مقدار از امتیازات را کسب نکرده بود. ازبکستان با 4 امتیاز دوم شد. ایران هم همین تعداد امتیاز را با تفاضل گل کمتر به دست آورد و چین هم بدون امتیاز در گروه آخر شد. 

 

16 تیم در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا حضور دارند که دو تیم راه یافته به بازی نهایی و برنده بازی رده بندی به همراه ژاپن راهی المپیک می شوند. ایران در دوره قبل بازی ها هم بعد از برتری دو بر یک در برابر قرقیزستان و شکست دو بر صفر در برابر عمان از صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازی ها باز ماند.

دیدگاه‌ها