کد خبر : 1662401 | 26 دی 1398 ساعت 18:02 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

زنده‌روح: سیرجان پتانسیل یک تیم مدعی را دارد

احمد زنده روح اعتقاد دارد که تفکرات حرفه ای مدیران گل گهر از این تیم یک مدعی برای سال آینده خواهد ساخت.

زنده‌روح: سیرجان پتانسیل یک تیم مدعی را دارد

به گزارش "ورزش سه"؛ احمد زنده روح گلزن ترین هافبک لیگ برتر با هفت گل زده یکی از خرید های بزرگ گل گهر سیرجان در پنجره زمستانی بود. مجید جلالی یک هافبک گلزن را به تیم خود اضافه کرده است تا در نیم فصل دوم روی گلزنی های او حساب کند. زنده روح اولین دیدار خود را برای این تیم در یک دیدار تدارکاتی و مقابل تیم نفت مسجد سلیمان انجام داد تا خبرنگار "ورزش سه" گفتگویی با این هافبک گلزن داشته باشد.

 

زنده روح در مورد حضورش در گل گهر سیرجان گفت: من تا پایان فصل با ماشین سازی قرارداد داشتم و پیشنهاد خوبی نیز از تیم های مختلف به باشگاه رسیده بود و با جلسه که با طرفین برگزار کردیم تصمیم بر این شد که من نیم فصل دوم را در خدمت سیرجانی ها باشم و ماشین سازی نیز از سرمایه گذاری که روی من داشته است سود بکند. من نیز تمایل داشتم که قبل از پایان قراردادم به تیم دیگری بروم تا ماشین سازی از این انتقال نفعی برده باشد.

 

هافبک گلزن گل گهر در خصوص اینکه مطالبات خود را نیز بخشیده است، توضیح داد: من از سال های گذشته و نیم فصل اول سال جاری مطالباتی را از باشگاه داشتم و در این توافق انجام شده مطالباتم از باشگاه را بخشیدم و خواستم تا بدون هیچ حساب و کتابی از این تیم جدا شوم و این جدایی به نفع هر سه طرف باشد و همه رضایت داشته باشند.

 

زنده روح در مورد شرایط گل گهر برای نیم فصل دوم گفت: گل گهر در نیم فصل تغییرات زیادی داشته است و نیاز به هماهنگی دارد ولی خوشبختانه تمامی بازیکنانی که جذب شده همگی در شرایط بازی قراردارند و کسی مشکل بدنی ندارد تا در کمترین زمان بتوانیم هماهنگ شویم و انشالله با آغاز نیم فصل دوم بتوانیم امتیازات از دست رفته نیم فصل اول را جبران کنیم.

 

هافبک جدید گل گهر در خصوص اینکه این تیم در لیگ برتر خواهد ماند یا خیر توضیح می دهد: قطعا گل گهر در لیگ برتر خواهد ماند و این تیم پتانسیل بالایی دارد و امکانات خوبی برای این تیم فراهم شده است و با تلاش و تفکرات حرفه ای که مدیران این باشگاه و مدیران کارخانه دارند قطعا روزهای خوبی در انتظار تیم است و امیدوارم حمایت مادی و معنوی مسئولان ادامه دار باشد تا در سال آینده سیرجان یک تیم مدعی به فوتبال ایران معرفی کند.

 

گل گهر در اولین دیدار خود با بازیکنان جدید در استادیوم امام علی سیرجان مقابل نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل رسید که زنده روح در خصوص این دیدار گفت: ما دوره بدنسازی را طی کردیم و در طول هفته فشار سنگینی روی بچه ها بود و یک روز قبل از بازی نیز بدنسازی سنگینی داشتیم تا در این دیدار بدن بچه ها سنگین باشد و نتوانیم بازی روانی را ارائه دهیم.

 

هافبک گلزن گل گهر ادامه داد: در دیدار های تدارکاتی نتیجه مهم نیست و به نظرم آقای جلالی در این دیدار از تمامی بازیکنان جدید استفاده کرد و چند سیستم را آزمایش کرد تا بازیکنان جدید را با سیستم های خود و در شرایط بازی بسنجد و قطعا به اهداف خود از این بازی تدارکاتی رسیده است.

 

 

دیدگاه‌ها