کد خبر : 1662512 | 27 دی 1398 ساعت 16:49 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

با حضور در بازی با شاهین بوشهر

اولین امتیاز دوران مربیگری سرمربی جدید شهرخودرو

مجتبی سرآسیایی که چند روز پیش از این برای اولین بار وارد عرصه مربیگری شد امروز توانست به همراه تیمش به اولین امتیاز خود دست پیدا کند.

اولین امتیاز دوران مربیگری سرمربی جدید شهرخودرو

به گزارش "ورزش سه"، پس از قطعی شدن جدایی یحیی گل محمدی از جمع شهرخودرویی ها، نام های متفاوتی برای مربیگری این تیم به گوش رسید اما در نهایت نام مجتبی سرآسیایی، سرپرست این تیم به گوش رسید تا به عنوان سرمربی جدید روی نیمکت مشهدی ها بنشیند.

 

در نهایت با اعتماد حمیداوی، مالک تیم، این اتفاق افتاد تا شهرخودرویی ها نام ناشناخته ای را روی نیمکت خود نبینند. مجتبی سرآسیایی که از ابتدای موجودیت پدیده در این تیم حضور داشت و یکی از آشناترین نفرات به شرایط تیم بود پس از قبول هدایت فنی تیم، امروز در اولین دیدار به میدان رفت و در بوشهر تیمش را برابر شاهین شهرداری هدایت کرد.

 

شهرخودرویی ها که به دلیل بازی آسیایی امروز در هفدهمین دیدار خود در لیگ نوزدهم به میدان رفت و در نهایت توانست با تساوی بدون گل به کار خود پایان دهد. نتیجه ای که اولین امتیاز تاریخ دوران مربیگری سرآسیایی را به دنبال داشت و او پس از سال ها حضور در عرصه های مدیریتی و سرپرستی حالا در بعد فنی هم موفق شد برای شهرخودرویی ها امتیازی به همراه بیاورد.

دیدگاه‌ها