کد خبر : 1662537 | 27 دی 1398 ساعت 17:04 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

سیوهای بلند رشید برای نیم فصل هیجان‌انگیز(عکس)

دروازه‌بان ملی‌پوش تراکتور این روزها تمرینات سفت و سختی در اردوی ترکیه پشت سر می گذارد. او با مربی جدید و رومانیایی خود را آماده حضور دوباره در بازی های لیگ برتر می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، رشید مظاهری به همراه دو دروازه بان دیگر تیم تراکتور این روزها تمرینات خود را در ترکیه زیر نظر مربی جدید و رومانیایی برگزار می کنند.

 

دروازه بان ملی پوش تراکتوری ها که نیم فصل پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته بود حالا به دنبال این است تا بتواند در ادامه بازی های لیگ هم به روند خوب خود ادامه دهد و در نهایت یکی از بهترین های لیگ نوزدهم لقب بگیرد.

 

1470226

 

مظاهری که در بسته نگه داشتن دروازه خود توانست در بازی های فراوانی موفق عمل کند پس از حضور در اردوهای مارک ویلموتس در اردوهای تیم ملی، حالا این بار با تیم باشگاهی خود اردونشین شده و پس از کار با یکی دو مربی دروازه بانی تیم تراکتور از ابتدای لیگ نوزدهم حالا با مربی رومانیایی مشغول کار است تا به این صورت همچنان در کورس رسیدن به دروازه تیم ملی حضور داشته باشد.

 

1470227

 

تراکتوری ها که در بازی های ابتدایی و انتهایی لیگ توانست بازی های خوبی به نمایش بگذارند و همچنان خود را در جمع تیم های حاضر در کورس قهرمانی نگه دارند. به این ترتیب تبریزی ها نیم فصل هیجان انگیزی در پیش خواهند داشت و قطعا مظاهری هم به عنوان یکی از بازیکنان اصلی تیم به خوبی می داند هر بازی می تواند برای این تیم در حکم یک فینال باشد.

دیدگاه‌ها