کد خبر : 1662541 | 27 دی 1398 ساعت 19:42 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

می‌توانستم همراه تیم امید باشم؛

رزاق‌پور: نزدیک بود پایم بشکند!

مدافع چپ جدید شاهین بوشهر می‌گوید داور می‌توانست بازیکن شهرخودرو را بخاطر ضربه شدید به پای او اخراج کند.

رزاق‌پور: نزدیک بود پایم بشکند!

به گزارش "ورزش سه"، سید ابوالفضل رزاق‌پور درباره تساوی شاهین شهرداری برابر شهرخودرو گفت: واقعا حیف شد که نتوانستیم برنده شویم؛ با احترام به شهرخودرو، اما بنظرم غیر از دقایق ابتدایی بازی در تمام لحظات توپ و میدان را در اختیار داشتیم و عملکرد بهتری ارائه کردیم؛ حملات ما بیشتر و خطرناک‌تر بود و اگر خوش‌شانس بودیم باید به برد می‌رسیدیم.

 

او ادامه داد: گرفتن امتیاز از شهرخودرو که تیم آسیایی و مدعی است، ارزش زیادی دارد ولی ما باید در مسابقات خانگی به برتری برسیم تا رتبه خودمان را بهتر کنیم؛ امروز حق ما ۳ امتیاز بود چون تا لحظه آخر با شایستگی و همه توان جنگیدیم ولی اخراج نیمه اول و آن تیرک لحظه آخر اجازه نداد برنده شویم.

مدافع چپ شاهین شهرداری بوشهر درباره خطایی که بازیکن شهرخودرو روی او انجام داد و با اعتراض میشو همراه بود، ابراز کرد: اصلا در آن صحنه بزرگنمایی نکردم و واقعا خطای شدیدی روی من شد؛ در آن صحنه خیلی شانس آوردم چون نزدیک بود پایم بشکند و نتوانم بازی کنم. معتقدم داور می‌توانست بازیکن شهرخودرو را اخراج کند چون با همه توانش به پای من ضربه زد.

 

رزاق‌پور درمورد انجام اولین بازی برای شاهین بوشهر گفت: جدایی از تراکتور و تماشاگران آذربایجان سخت بود ولی بطور موقت جدا شدم و به هر حال باید به جایی می‌رفتم که فرصت بازی پیدا کنم؛ در سنی هم نیستم که به راحتی با نیمکت‌نشینی کنار بیایم و تمام تلاشم را انجام دادم تا در شرایط جدیدی به میدان بروم. خدا را شکر امروز در کنار هواداران خوب فوتبال بوشهر اولین بازی‌ام را انجام دادم و تجربه بازی در این تیم ریشه‌دار را پیدا کردم. امیدوار هستم با حمایت تماشاگران بتوانیم در لیگ برتر بمانیم.

او درباره عدم همراهی تیم ملی امید در مسابقات انتخابی المپیک عنوان کرد: آنطور که کادر فنی تیم ملی امید گفت، من بخاطر بازی نکردن از لیست بازی‌ها جا ماندم، هرچند می‌شد راجع به من منصفانه‌تر تصمیم بگیرند؛ من چند سال در تیم‌های ملی جوانان و امید بودم، با تفکرات کادر فنی آشنایی داشتم و میادین بین‌المللی زیادی را تجربه کرده بودم؛ در نیم‌فصل هم جایی رفتم که فرصت بازی بیشتری به دست بیاورم و دوباره برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ به تیم ملی امید دعوت شوم، اما متاسفانه تیم امید به المپیک نرفت.

دیدگاه‌ها