کد خبر : 1662581 | 28 دی 1398 ساعت 08:55 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

الکویت – کاظما؛ دوشنبه شب در لیگ کویت

بازی رقیب استقلال لغو نشد

فدراسیون فوتبال کویت با اطمینان از به تعویق افتادن پلی آف ACL2020 مقابل نماینده ایران برای نماینده آسیایی این کشور در لیگ داخلی بازی گذاشت.

بازی رقیب استقلال لغو نشد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تا 72 ساعت قبل در برنامه بازی های لیگ کویت جدال تیم های الکویت با کاظما همچون بازی قبلی نماینده آسیایی کویتی ها مقابل الشباب، عبارت تعویق به کار رفته بود به یکباره این تصمیم تغییر کرد و بازی دوشنبه شب با کاظما بار دیگر به کنداکتور بازی های هفته نهم لیگ کویت اضافه شد.


این درحالی است که قرار بود کاروان الکویت فردا شب راهی تهران شود تا برای بازی حساس روز سه شنبه اول بهمن ماه مقابل استقلال ایران در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا آماده گردد اما با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا این بازی و میزبانی تهران لغو و به تعویق افتاد تا برنامه ریزی لیگ کویت وبازی های الکویت مقابل رقبا دوباره به حالت عادی بازگردد.


با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید سرنوشت حضور نماینده های آسیایی ایران در این فصل لیگ قهرمانان آسیا به چه شکل پیش خواهد رفت گرچه می توان با صراحت اذعان کرد سه شنبه هفته جاری هیچ بازی برای نماینده های ایران در پلی آف آسیا پیش بینی نشده است و اگر هم مصافی در کار باشد به احتمال فراوان با سه یا چهار روز وقفه برگزار می شود.

دیدگاه‌ها