کد خبر : 1662591 | 28 دی 1398 ساعت 09:45 | 37.4K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان چهارم پرسپولیس و تجربه چهارمین سرمربی‌

علی علیپور چهارمین سرمربی خود در پرسپولیس را در شرایطی تجربه می‌کند که با جدایی ماهینی به کاپیتان چهارم سرخ ها تبدیل شده است.

کاپیتان چهارم پرسپولیس و تجربه چهارمین سرمربی‌

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور ششمین سال حضور در پرسپولیس را در حالی آغاز کرده که شرایط ویژه ای در تیم یحیی گل محمدی دارد. باتوجه به جذب کریستین اوساگوانا و همچنین آنتونی استوکس، علیپور دیگر مهره بی رقیب سرخپوشان نیست و برای بقا در ترکیب باید هر بازی خود را به کادرفنی اثبات کند.

 

اما این بازیکن ۲۴ ساله که حالا تجربه بسیار بالایی هم دارد، با جدایی حسین ماهینی به کاپیتان چهارم سرخ ها تبدیل شده و امیدوار است در بازی های رسمی نیز به بازوبند برسد. هرچند که هوادارانش امیدوارند که او فارغ از موضوع کاپیتانی، در امر گلزنی موثر ظاهر شود و دوباره به عنوان آقای گلی دست یابد.

 

علیپور در زمستان ۹۳ به پرسپولیس پیوست و زیر نظر حمید درخشان برای اولین بار پیراهن این تیم را بر تن کرد. سپس در دوران برانکو گلزنی در دربی، آقای گلی و... را تجربه کرد و در زمان کالدرون نیز عصای دست او بود. بنابراین حتی با جذب دو مهاجم خارجی نیز علیپور مهره ویژه و یکی از سرمایه های پرسپولیس خواهد بود.

 

علیپور در شرایطی پا به نیم فصل دوم می‌گذارد که در تابستان قراردادش به پایان می‌رسد و باید دید آیا دوباره عزم بازی در اروپا را خواهد داشت یا نه؟ اما پیش از آن، محمدحسن انصاری فرد فرصتی شش ماهه دارد تا پیش از سوت پایان لیگ، این بازیکن را راضی به تمدید کند.

 

1470276

دیدگاه‌ها